«آخرین نخست وزیر» مشکلی برای عرضه در نمایشگاه ندارد
«آخرین نخست وزیر» مشکلی برای عرضه در نمایشگاه ندارد

کتاب «آخرین نخست وزیر» به تازگی به چاپ سوم رسیده و نخسه های این نوبت از چاپ آن در نمایشگاه کتاب تهران عرضه می شود. کتاب «آخرین نخست وزیر» درباره زندگی و زمانه میرحسین موسوی که سال گذشته به چاپ رسیده بود، امسال با نسخه های چاپ سوم در نمایشگاه کتاب عرضه می شود. مسئولان […]

کتاب «آخرین نخست وزیر» به تازگی به چاپ سوم رسیده و نخسه های این نوبت از چاپ آن در نمایشگاه کتاب تهران عرضه می شود.

کتاب «آخرین نخست وزیر» درباره زندگی و زمانه میرحسین موسوی که سال گذشته به چاپ رسیده بود، امسال با نسخه های چاپ سوم در نمایشگاه کتاب عرضه می شود.

مسئولان انتشارات شهید کاظمی که انتشار این اثر را به عهده دارند،درباره این کتاب می گویند سال گذشته پس از عرضه کتاب در نمایشگاه، مسئولان وزارت ارشاد درباره آن موضع گرفتند و کتاب جمع آوری شد اما پس از اخباری که رسانه ها درباره این کتاب منتشر کردند و شفاف سازی درباره مطالب آن، کتاب دوباره به نمایشگاه برگشت و امسال هم بدون هیچ مشکلی آن را عرضه می کنیم چرا که این کتاب یک اثر مستند و بدون غرض درباره واقعیات تاریخی است.

کتاب «آخرین نخست وزیر» با تحقیق و تدوین جواد موگویی به چاپ رسیده و به گفته مسئولان این نشر تا به حال بین ۵ هزار تا ۸ هزار نسخه از آن به چاپ رسیده است. چاپ سوم آن نیز با تیراژ سه هزار نسخه ای عرضه شده است.