آخرین وضعیت علی انصاریان از زبان پزشکش
آخرین وضعیت علی انصاریان از زبان پزشکش
پزشک علی انصاریان با تشریح وضعیت او از مردم ایران خواست برایش دعا کنند.

آخرین وضعیت علی انصاریان از زبان پزشکش

به گزارش واحد ورزشی خبرگزاری صبح اقتصاد دکتر محمدرضا هاشمیان، پزشک معالج علی انصاریان  درباره آخرین وضعیت او اظهار کرد: دیروز (دوشنبه) بعد از ظهر حال علی انصاریان تقریبا خوب بود اما از بعد از ظهر با پایین آمدن سطح اکسیژنش ما مجبور شدیم سیستم درمان را که از تنفس مکانیکی غیر تهاجمی استفاده می کردیم به سیستم تهاجمی تغییر دهیم. از این رو با داروهایی انصاریان را بیهوش کردیم تا بتوانیم روند درمان را ادامه بدهیم. در حال حاضر او در خواب مصنوعی قرار دارد و از طریق سیستم تنفس مکانیکی به صورت تهاجمی اکسیژن دریافت می کند.

وی افزود: از همه مردم ایران می خواهم برای این اسطوره فوتبال دعا کنند تا هر چه زودتر سلامتی‌اش را به دست بیاورد.

 دقایقی پیش افشین پیروانی سرپرست پرسپولیس و همچنین مهدی ترابی ستاره اسبق سرخپوشان طی استوری‌هایی که در صفحه شخصی خود قرار داده‌اند برای علی انصاریان آرزوی سلامتی کرده‌اند و از مردم درخواست آرزوی سلامتی وی را کرده‌اند. با توجه به شرایط زمانی امکان پیگیری لازم در خصوص وضعیت مدافع اسبق سرخابی‌ها وجود نداشت و در اولین زمان ممکن ایلنا نسبت به اعلام وضعیت علی انصاریان اقدام خواهد کرد و ابراز امیدواری می‌کنیم برخلاف شرایط و اخبار شکل گرفته، انصاریان هرچه زودتر با بهبود شرایط بدنی و جسمی به آغوش خانواده و جامعه ورزش بازگردد.

علی انصاریان فوتبال خود را به صورت حرفه‌ایی در سال ۱۳۷۵ از تیم فوتبال فجرسپاسی شروع‌کرد و بعد از آن در سال ۱۳۷۷به تیم پرسپولیس رفت. در سال۱۳۸۵ در اقدامی پرحاشیه برای فوتبال دوستان از تیم پرسپولیس تهران به تیم استقلال تهران رفت که البته یک فصل بیشتر دراین تیم‌بازی نکرد. وی سابقه بازی در تیم‌های دیگر چون باشگاه فوتبال شهرداری تبریز، سایپا، استقلال اهواز، شاهین بوشهر، استیل‌آذین وگسترش فولاد را نیز داراست. علی انصاریان در سال ۱۳۹۰ و در سن ۳۴ سالگی در تیم شاهین بوشهر از دنیای حرفه‌ای فوتبال در قامت بازیکن خداحافظی کرد.

 

  • منبع خبر : ایسنا