آذری: اعتماد عمومی برای تزریق واکسن کرونا جلب شود
آذری: اعتماد عمومی برای تزریق واکسن کرونا جلب شود
یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: هر فرد باید در سطح جامعه باتوجه به مسئولیت همگانی که بر عهده دارد پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک را رعایت کرده و دولت نیز باید در مسیر جلب اعتماد عمومی برای انجام واکسیناسیون عمومی گام بردارد.

به گزارش صبح اقتصاد یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: هر فرد باید در سطح جامعه باتوجه به مسئولیت همگانی که بر عهده دارد پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک را رعایت کرده و دولت نیز باید در مسیر جلب اعتماد عمومی برای انجام واکسیناسیون عمومی گام بردارد.

علی آذری در گفت و گو با ایسنا، با تاکید بر ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی، بیان کرد: از آنجا که اخیرا شاهد تغییراتی در زیرسویه بیماری کرونا بوده و مجددا آمار فوتی ها بر اثر این بیماری افزایش یافته است، این احتمال می رود که دوباره درگیر سویه جدیدی از این بیماری و موج جدید آن شویم که بهترین راهکار برای پیشگیری از شیوع گسترده این بیماری، رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک می باشد.

وی در ادامه اظهار کرد: مردم ما با وجود شرایط خاصی که این بیماری به کشور تحمیل کرد، در مقایسه با سایر کشورها به خوبی در رعایت پروتکل های بهداشتی همراهی داشتند، امروز نیز لازم است که هر فرد مسئولیت فردی خود را نسبت به خانواده و جامعه ایفا کرده و پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک را با جدیت دنبال کند.

نماینده مردم قوچان در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: از آنجا که ما ایام عاشورا و تاسوعای حسینی را نیز در پیش داریم، برنامه ریزی برای این ایام نیز ضروری است. هم در سیره پیامبران و امامان و هم در قرآن بر رعایت بهداشت و سلامت و تاثیر آن بر زندگی اخروی و دنیوی تاکید شده است. رعایت پروتکل های بهداشتی و توجه به مصالح عمومی نظام اجتماعی یک ضرورت اجتناب ناپذیر است. هر فرد با توجه به مسئولیت همگانی که بر عهده دارد باید در راستای رعایت پروتکل های بهداشتی گام بردارد.

آذری تاکید کرد: وزارت بهداشت و دولت نیز بایستی در زمینه واکسیناسیون عمومی گام برداشته و در زمینه صحبت هایی که در خصوص خوب یا بد بودن واکسن می شود، اعتماد عمومی را برای تزریق واکسن جلب کنند.

  • منبع خبر : ایسنا