آزادی ۸۹ زندانی جرائم غیر عمد استان هرمزگان
آزادی ۸۹ زندانی جرائم غیر عمد استان هرمزگان
جلسه هماهنگي برگزاري جشن گلريزان آزاد سازي زندانيان جرائم غير عمد با حضور صالحي رئيس كل دادگستري استان هرمزگان و مديران صنايع استان روز سه شنبه در دادگستري هرمزگان برگزار شد .

آزادی ۸۹ زندانی جرائم غیر عمد استان هرمزگان

ایرانیان_جلسه هماهنگي برگزاري جشن گلريزان آزاد سازي زندانيان جرائم غير عمد با حضور صالحي رئيس كل دادگستري استان هرمزگان و مديران صنايع استان روز سه شنبه در دادگستري هرمزگان برگزار شد .

به گزارش پایگاه خبری صبح اقتصاد، در اين جلسه مرادي نژاد مدير نمايندگي ستاد ديه استان هرمزگان با ارئه گزارش عملكرد اين ستاد گفت : شرکت فولاد هرمزگان بيش از ١٢ ميليارد ريال به اين ستاد مساعدت داشته كه منجر به آزادی ٨٩ نفر از زندانيان جرائم غير عمد استان گرديده است . مرادي نژاد گفت : مشاركت صنايع در اين امر خير و خدا پسندانه ضروري است و ما از شركت فولاد هرمزگان كه هميشه يار و ياور ستاد ديه استان بوده است تشكر مي كنيم .
در ادامه رئيس كل دادگستري استان هرمزگان نيز با اشاره به تاكيد خداوند متعال در قران كريم مبني بر مشاركت در انفاق و توجه به نيكو كاري و احسان گفت : در انفاق ، زکات و خمس با افراد و انسانها در ارتباط هستيم و از اين طريق با خداوند معامله مي كنيم .
صالحي با تقدير از مشاركت شركتها و سازمانهاي استان در اين رويداد گفت : بنده به نوبه خودم از مشاركت فعال شركت فولاد هرمزگان تشكر مي كنم و اميدوارم ديگر صنايع نيز در اين امر خداپسندانه مشاركت فعال داشته باشند.