آغاز فعالیت خط هوایی بندرعباس به دوحه از ۲۷ دی‌ماه
آغاز فعالیت خط هوایی بندرعباس به دوحه از ۲۷ دی‌ماه

مدیرکل میراث فرهنگی استان هرمزگان از راه‌اندازی خط هوایی بندرعباس به دوحه خبر داد و گفت پروازهای این مسیر از روز ۲۷ دی ماه آغاز می‌شود. محسن ضیایی مدیرکل میراث فرهنگی استان هرمزگان گفت: خط هوایی از بندر عباس به دوحه قطر راه اندازی شده و اولین پرواز آن از روز ۲۷ دی ماه انجام می‌شود. […]

مدیرکل میراث فرهنگی استان هرمزگان از راه‌اندازی خط هوایی بندرعباس به دوحه خبر داد و گفت پروازهای این مسیر از روز ۲۷ دی ماه آغاز می‌شود.

محسن ضیایی مدیرکل میراث فرهنگی استان هرمزگان گفت: خط هوایی از بندر عباس به دوحه قطر راه اندازی شده و اولین پرواز آن از روز ۲۷ دی ماه انجام می‌شود. هر هفته یک روز این هواپیما به دوحه با صد نفر ظرفیت پرواز خواهد داشت.

وی افزود: حدود دو ماه پیش سفری به قطر داشتیم و با ایرانی های مقیم دوحه مذاکراتی شد همچنین در صحبتی که با یکی از آزانس های مسافرتی در بندرعباس انجام دادیم قرار شد تا این اقدام را به عهده بگیرد به این ترتیب مسافران بندرعباس می توانند با هواپیما به دوحه در روزهای چهارشنبه پرواز مستقیم داشته باشند پیش از این افراد برای سفر هوایی به تهران مراجعه می کردند.

ضیایی بیان کرد: اکنون سفر چهار شب اقامت در هتل ۴ ستاره با ویزا و پرواز به دوحه برای مسافران ایرانی حدود دو میلیون و نیم تومان می شود. تنها بلیت رفت و برگشت از بندرعباس به دوحه حدود ۵۰۰ هزار تومان برای اهالی بندرعباس است. ما اکنون دنبال لغو ویزا با قطر نیز هستیم.