آلگری: یوونتوس مقابل اینتر بهتر از چیزی که انتظار داشتم، ظاهر شد
آلگری: یوونتوس مقابل اینتر بهتر از چیزی که انتظار داشتم، ظاهر شد

سرمربی بانوی پیر با وجود تساوی خانگی تیمش در دربی ایتالیا تأکید کرد که از نمایش شاگردانش در این بازی حساس راضی است. یوونتوس با قبول تساوی بدون گل خانگی برابر اینتر در هفته شانزدهم سری A، فرصت گرفتن جای نراتزوری در رده دوم جدول را از دست داد. با این حال ماسیملیانو آلگری، سرمربی […]

سرمربی بانوی پیر با وجود تساوی خانگی تیمش در دربی ایتالیا تأکید کرد که از نمایش شاگردانش در این بازی حساس راضی است.

یوونتوس با قبول تساوی بدون گل خانگی برابر اینتر در هفته شانزدهم سری A، فرصت گرفتن جای نراتزوری در رده دوم جدول را از دست داد. با این حال ماسیملیانو آلگری، سرمربی بیانکونری گفت که از عملکرد مردانش رضایت دارد.

آلگری در دیداری که تنها دو موقعیت مسلم گلزنی داشت، به شبکه مدیاست پرمیوم گفت: ما باید به بازیکنان‌مان به خاطر بازی محکم‌شان تبریک بگوییم، اینکه به اینتر اجازه ندادیم که حتی یک شوت به سمت دروازه ما شلیک کند، البته منهای شوت خارج از چارچوب مارسلو بروزوویچ در پایان بازی. اینتر در صدر جدول است و تیمش کیفیت زیادی دارد و سختکوش است. ما در نیمه دوم فوق‌العاده بودیم و تنها چیزی که بازی‌مان کم داشت گل بود.

آلگری در پاسخ به این سؤال که چرا در این بازی از پائولو دیبالا، داگلاس کاستا و الکس ساندرو، سه مهره اصلی تیمش استفاده نکرد، عنوان کرد: در فوتبال جز قابلیت‌های فنی، شما از نظر جسمانی هم باید در شرایط خوبی قرار داشته باشید. من همیشه گفته‌ام که در فوتبال الزاماً دویدن واجب نیست اما قطعاً کمک می‌کند. دیبالا می‌توانست در مقاطع پایانی بین خطوط حریف موقعیت‌های خطرناک مهمی به وجود آورد. مانند بسیاری دیگر از بازیکنان او باید سطح آمادگی جسمانی‌اش را بالا ببرد و ما این هفته روی این موضوع کار خواهیم کرد. ما خودمان را برای استفاده از ماندزوکیچ در کناره‌ها آماده کرده بودیم. بازیکنان کارشان را خوب انجام دادند چرا که اینتر انرژی فراوانی را در نیمه اول برای تحت فشار دادن ما صرف کرد و به همین دلیل در نیمه دوم کم آورد. ما هم البته هنوز از نظر فیزیکی آماده نیستیم پس خیلی مهم است بود که به شیوه‌ای متوازن انرژی‌مان را در جریان بازی مدیریت کنیم.

سرمربی یوونتوس ادامه داد: اینتر در ۲۰ دقیقه اول بازی، شدیداً ما را تحت فشار قرار داد، پس در این شرایط ما باید مقاومت می‌کردیم اگرچه در همان مقطع از بازی بهترین موقعیت‌های بازی از آن ما بود و بهترین‌شان را هم ماریو ماندزوکیچ خلق کرد. آنتونیو کاندروا و ایوان پریشیچ در این فصل بیش از هر بازیکن دیگری در این فصل سری A سانتر کرده‌اند اما در این بازی خوان کوادرادو، ماتیا دی‌شیلیو، ماندزوکیچ و بلیز متویدی همکاری خوبی برای مهار آن دو نفر انجام دادند و نگذاشتند که آنها هیچ سانتری روی دروازه ما انجام دهند. باعث تأسف است که نبردیم اما با توجه به اینکه پتانسیل پیشرفت در آینده را داریم، من از عملکردمان راضی‌ام. اینتر تا پایان فصل برای کسب عنوان قهرمانی می‌جنگد، مثل یوونتوس. من امیدوار بودم که در این بازی تیمم بازی خوبی ارائه کند اما بازی‌اش بهتر از آن چیزی بود که تصور می‌کردیم چرا که وضعیت جسمانی بازیکنانم در حال حاضر ایده‌آل نیست چون در بازی قبلی‌مان مقابل المپیاکوس در یونان برای کسب جواز صعود به مرحله بعد کلی انرژی صرف کردیم.

قرعه‌کشی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، فردا (دوشنبه) انجام می‌شود و یوونتوس که در سید دوم قرار دارد با یکی از سرگروهان دیگر گروه‌ها منهای رم و بارسلونا روبه‌رو خواهد شد.

آلگری در این خصوص هم گفت: می‌دانم که به احتمال ۶۶ درصد ما با یک تیم انگلیسی روبه‌رو می‌شویم. احتمالاً یکی از آنها حریف ما خواهد بود. پاری‌سن‌ژرمن هم هست که تیمی سرعتی و تکنیکی است. پس من ترجیح می‌دهم که با آنها روبه‌رو نشویم اما در هر حال ما باید برای رویارویی با هر تیمی آماده باشیم.