آماده‌باش ارتش لبنان در مرزهای فلسطین‌ اشغالی
آماده‌باش ارتش لبنان در مرزهای فلسطین‌ اشغالی

رسانه‌های عربی از آماده‌باش نیروهای ارتش لبنان در مرزهای مشترک با فلسطین اشغالی خبر دادند. به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم ، منابع لبنانی اعلام کردند نیروهای ارتش لبنان در مرزهای فلسطین به‌حال آماده‌باش درآمدند. آماده‌باش نیروهای ارتش لبنان در واکنش به تحرکات نظامیان رژیم صهیونیستی در نزدیکی مرز لبنان صورت گرفته است. شبکه المیادین گزارش […]

رسانه‌های عربی از آماده‌باش نیروهای ارتش لبنان در مرزهای مشترک با فلسطین اشغالی خبر دادند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم ، منابع لبنانی اعلام کردند نیروهای ارتش لبنان در مرزهای فلسطین به‌حال آماده‌باش درآمدند.

آماده‌باش نیروهای ارتش لبنان در واکنش به تحرکات نظامیان رژیم صهیونیستی در نزدیکی مرز لبنان صورت گرفته است.

شبکه المیادین گزارش داده است نیروهای ارتش حضور خود را در منطقه موازی خط آبی (خط تعیین‌شده از سوی سازمان ملل) در شهرک میس الجبل در جنوب لبنان در پی تحرکات نظامیان صهیونیست تقویت کرده‌اند.

مفقود شدن دو مسلسل صهیونیستی در مناطق مرزی نزدیک به لبنان جنجال خبری گسترده‌ای را در داخل سرزمین‌های اشغالی ایجاد کرده است.

روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت در این رابطه نوشته بود که شماری از نیروهای یگان توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی دو قطعه سلاح خود از نوع «MAG» را در منطقه رها کرده بودند و سلاح آنها مفقود شده است.

در همین رابطه نظامیان اشغالگر رژیم صهیونیستی دیروز شنبه به‌سوی یک گشتی ارتش لبنان تیراندازی کردند. این اولین حادثه بعد از عملیات ارتش رژیم صهیونیستی در مرزهای لبنان است که با ادعای مسدود کردن تونل‌های حزب‌الله در مرزهای لبنان انجام می‌شود.

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که نیروهای نظامی این رژیم که در مرزهای لبنان مستقر شده‌اند، به‌سمت اشخاصی که احتمال می‌رود بخشی از گروه حزب‌الله لبنان باشند، تیراندازی کرده‌اند.