آمادگی لوله سازی اهواز برای تحقق جهش تولید
آمادگی لوله سازی اهواز برای تحقق جهش تولید
شرکت لوله سازی اهواز پس از عملی کردنِ رونق تولید با افزایش و ثبت رکوردهای تولید، امسال برنامه های تحقق جهش تولید را در دستور کار قرار داده است.

آمادگی لوله سازی اهواز برای تحقق جهش تولید

به گزارش پایگاه خبری صبح اقتصاد، شرکت لوله سازی اهواز پس از عملی کردنِ رونق تولید با افزایش و ثبت رکوردهای تولید، امسال برنامه های تحقق جهش تولید را در دستور کار قرار داده است.

مدیر عامل شرکت لوله سازی اهواز در این باره خبرگزاری بازار گفت: جهش تولید در گروِ تقویتِ خط تولید است و به همین منظور شرکت لوله سازی اهواز طی سال گذشته با اقداماتی ازجمله اجرای طرح توسعه کارخانه های پوشش و به دنبال آن اجرای پروژه ی ملی و استراتژیک خط لوله ی گروه به جاسک و اجرای بارگیری آنلاین برای این پروژه، ارتقاء کمی و کیفی آزمایشگاه خوردگی، ورود به وندور لیست شرکت گاز و چندین پروژه‌ی دیگر باعث تقویت خط تولید شد.

دکتر علی خنیفر توضیح داد: به موازات اجرای همه ی این طرح ها با هدف تقویتِ خط تولید، تقویت روحیه ی نیروی انسانی برای افزایش انگیزه و بازدهی مناسب از مهمترین برنامه های ما نیز بود.

خنیفر اظهار کرد: شرکت لوله سازی اهواز امسال با قاطعیت اعلام می کند که جهش تولید را محقق خواهد کرد. امسال تولید لوله‌های ۵۶ اینچ گازی اسپیرال برای اولین بار در استان باعث تحقق شعار رهبر معظم انقلاب اسلامی در مورد «جهش تولید» در این شرکت می شود. وی تاکید کرد: به مدد صنعتگران و تلاشگران خط تولید در لوله سازی اهواز این صنعت بخصوص در خوزستان بر اساس آمارها در طی یک سال گذشته در مسیر رشد بوده و تأثیرگذاری ویژه‌ای در جهت تحقق اهداف اقتصادی کلان کشور داشته است.

مدیر عامل شرکت لوله سازی اهواز با اشاره به نام گذاری سال ۹۹ از سوی مقام معظم رهبری به نام سال جهش تولید گفت: زیر ساخت ها برای تحقق جهش تولید در صنعت لوله سازی اهواز فراهم شده است و افزون بر به بهره برداری رسیدن طرح های جدید، از ظرفیت های دیگر ازجمله تلاش برای رسیدن به صادرات نیز استفاده خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری بازار، دیرزمانی است که سال نو در کشور بانام‌گذاری که از سوی رهبر معظم انقلاب و به‌واسطه دوراندیشی و اشراف ایشان بر مسائل حوزه‌های مختلف، آغاز می‌شود و امسال نیز از سوی رهبری به نام سال جهش تولید نام‌گذاری شده است.

رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیام نوروزی امسال با تأکید بر این‌که باید باکار ۱۰ برابری، تولید به‌جایی برسد که در زندگی مردم اثر بگذارد، افزودند: مسائل اقتصادی کشور متعدد است ازجمله «اصلاحات بانکی، گمرکی و مالیاتی» و «بهبود فضای کسب‌وکار» اما نقش تولید بی‌همتا است و با راه افتادن تولید و استفاده از بازار فروش ۸۰ میلیونی در داخل و ضمناً ارتباط با فروش و بازارهای خارجی، مشکلات اقتصادی قطعاً پایان می‌یابد و تحریم‌ها به نفع کشور تمام خواهد شد.

ایشان با تأکید بر نیاز قطعی کشور به تولید، سال ۹۹ را سال «جهش تولید» نام‌گذاری کردند و خطاب به متصدیان تأکید کردند: جوری عمل کنید که با جهش تولید، تغییری محسوس در زندگی مردم به وجود آید.