آمریکاجلوی صادرات نفت ایران رابگیرد نفتی ازخلیج فارس صادر نمی‌شود
آمریکاجلوی صادرات نفت ایران رابگیرد نفتی ازخلیج فارس صادر نمی‌شود

رئیس‌جمهور گفت: آمریکا اگر بخواهد جلوی صادرات نفت ایران را بگیرد نفتی از خلیج فارس صادر نخواهد شد. به گزارش واحد سیاسی خبرگزاری صبح اقتصاد  حجت‌الاسلام حسن روحانی که صبح امروز(سه‌شنبه) به استان سمنان سفر کرده است، با حضور در ورزشگاه تختی شاهرود در جمع مردم، اظهار کرد: امروز روز آزمایش و امتحان بزرگ تاریخی برای […]

رئیس‌جمهور گفت: آمریکا اگر بخواهد جلوی صادرات نفت ایران را بگیرد نفتی از خلیج فارس صادر نخواهد شد.

به گزارش واحد سیاسی خبرگزاری صبح اقتصاد  حجت‌الاسلام حسن روحانی که صبح امروز(سه‌شنبه) به استان سمنان سفر کرده است، با حضور در ورزشگاه تختی شاهرود در جمع مردم، اظهار کرد: امروز روز آزمایش و امتحان بزرگ تاریخی برای ملت ایران است. امروز روزی است که برای اولین بار و بعد از ۴۰ سال مبارزه با دشمن ظالم و ستمگر آمریکا، به پیروزی‌های کم نظیری دست یافته‌ایم و ملت بزرگ ما نمی‌گذارد لبخند بر لب‌های دشمن نقش ببندد.

وی با بیان اینکه آمریکا به دنبال کودتا در کشور ما و تجزیه ایران و جدا کردن خوزستان بود و ناموفق بود، گفت: آمریکا به دنبال تحریم این سرزمین و شکستن قدرت ایران بود و ناموفق بود. چرا امروز آمریکا این همه از ملت ایران و ایرانی‌ها عصبانی است؟ ایران قدرتمند برای آمریکایی‌ها و صهیونیست ها غیرقابل تحمل است. ملت ایران هرگز در برابر آمریکا سر فرود نیاورده است و نخواهد آورد.

روحانی اظهار کرد: آمریکا خواست و اعلام کرد که ایران را از صادرات نفت محروم کند و اعلام کرد ایران را از تبادل تجاری با دنیا باز می‌دارد. آمریکا خواست و اعلام کرد ایران را در منطقه و جهان منزوی خواهد کرد و گفت به اهدافی که در منطقه دارد دست خواهد یافت اما ملت ایران در همه این صحنه ها ثابت می‌کند که پیروزی نهایی این نبرد خواهد بود.

رئیس‌جمهور همچنین تاکید کرد: آمریکا اگر بخواهد جلوی صادرات نفت ایران را بگیرد نفتی از خلیج فارس صادر نخواهد شد./منبع مهر