دنیا فهمید که آمریکایی ها قابل اعتماد نیستند
دنیا فهمید که آمریکایی ها قابل اعتماد نیستند

پروانه مافی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی صبح اقتصاد، درباره اقدامات اخیر آمریکایی ها برای ایجاد تغییرات مفاد برجام، گفت: توافقی که با حضور ۶ کشور انجام شده است و همه پای این توافق را امضاء کرده اند، کسی دیگر حق تغییر یکطرفه آن را ندارد. وی […]

پروانه مافی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی صبح اقتصاد، درباره اقدامات اخیر آمریکایی ها برای ایجاد تغییرات مفاد برجام، گفت: توافقی که با حضور ۶ کشور انجام شده است و همه پای این توافق را امضاء کرده اند، کسی دیگر حق تغییر یکطرفه آن را ندارد.
وی در ادامه افزود: همه کشورهای اروپایی بر این مطلب واقف هستند که برجام تعهدنامه همه جانبه بین المللی است.
عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رئیس جمهور آمریکا باید بداند که برجام دیگر قابل مذاکره نیست، تصریح کرد: حرف های ساده لوحانه و مضحک ترامپ ره به جایی نخواهد برد.
مافی با بیان اینکه تا به امروز جمهوری اسلامی ایران بر توافق پایبند بوده و هیچ قصوری در این مهم نداشته است، اضافه کرد: آمریکایی ها مدام در حال بدعهدی هستند و در حال حاضر هم با فشار صهیونیست ها دنبال راه کاری برای تغییر مفاد برجام می باشند.
این نماینده مجلس در ادامه افزود: موضع ایران در برجام کاملاً مشخص است و همین که دنیا فهمید آمریکایی ها قابل اعتماد نیستند، امتیاز بسیار خوبی برای ما در بحث افکار جهانی بود.