آمریکا اصابت ۱۰ موشک به عین الاسد را تایید کرد
آمریکا اصابت ۱۰ موشک به عین الاسد را تایید کرد
ائتلاف بین المللی تحت امر آمریکا امروز (چهارشنبه) ضمن تایید حمله موشکی به پایگاه عین الاسد در غرب عراق، بیانیه ای درباره جزئیات این حمله منتشر کرد.

به گزارش واحد بین الملل خبرگزاری صبح اقتصاد به نقل از سومریه نیوز، ائتلاف بین المللی در بیانیه‌ای اعلام کرد که ۱۰ راکت پایگاه هوایی عین الاسد را که در آن نیروهای ائتلاف نیز حضور دارند، حدود ساعت ۷:۲۰ صبح به وقت عراق هدف قرار دادند.”آمریکا اصابت ۱۰ موشک به عین الاسد را تایید کرد”

در این بیانیه آمده است که عراق مسئولیت تحقیقات درخصوص این حمله را برعهده دارد و اطلاعات بیشتری در صورتی که در دسترس قرار بگیرد، ارائه می‌شود.

گروه اطلاع رسانی امنیتی عراق نیز در بیانیه‌ای در خصوص هدف قرار گرفتن پایگاه عین الاسد اعلام کرد:صبح امروز ۱۰ راکت از نوع “گراد” به پایگاه عین الاسد اصابت کرد، اما خسارت‌های شایان ذکری بر جای نگذاشت.

در این بیانیه آمده است که نیروهای امنیتی سکوی شلیک این راکت‌ها را پیدا کرده و جزئیات بیشتری نیز ارائه خواهد شد.

 به نوشته روزنامه هافینگتون پست، هیات تحریریه روزنامه وال استریت ژورنال در مقاله‌ای گفت: اگر دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا از نظر سیاسی خیلی برای حزب جمهوری‌خواه خوب بود، چرا این حزب در حال حاضر در راس قدرت نیست؟ چطور جمعیت حاضر در کنفرانس اقدام سیاسی محافظه‌کار در جریان سخنرانی ترامپ که مجددا دروغ به سرقت رفتن انتخابات ۲۰۲۰ از دستانش و شکست جو بایدن را مطرح کرد، او را تشویق کردند؟!

در ادامه این مقاله آمده است: اما اگر کنفرانس اقدام سیاسی محافظه‌کار نماینده کل آمریکا بود، دونالد ترامپ اکنون همچنان در کاخ سفید اقامت داشت نه در تفرجگاه مارالاگو!

این هیات تحریریه اذعان کرد که پایگاه حمایت ترامپ بدان معناست که وی نقش مهمی‌ در حزب جمهوری‌خواه ایفا خواهد کرد.”آمریکا اصابت ۱۰ موشک به عین الاسد را تایید کرد”

این هیات تحریریه در نهایت گفت: اما همانطور که ماه‌های ریاست جمهوری بایدن سپری می‌شود و عواقب سیاست شکست ۲۰۲۰ آشکار می‌شود، شاید رهبران حزب جمهوری‌خواه از دوران ترامپ عبور کرده و به نسلی جدید از پرچمداران بالقوه بپردازند. مادامی که جمهوری‌خواهان بر گلایه‌ها و شکوه‌ها از دوران ریاست جمهوری ترامپ تمرکز داشته باشند، یک اکثریت حاکم نخواهند بود.

  • منبع خبر : ایسنا