آمریکا بدنبال برهم زدن برجام است/ حمایت همه جانبه ملت و مسئولین از سپاه پاسداران
آمریکا بدنبال برهم زدن برجام است/ حمایت همه جانبه ملت و مسئولین از سپاه پاسداران

سید مهدی مقدسی نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی صبح اقتصاد در واکنش به اظهارات گستاخانه شب گذشته رئیس جمهور آمریکا در نشست خبری، گفت: سخنان او نشان داد که آمریکایی ها به هیچ کدام از مفاد برجام پایبند نبودند و بدنبال برهم زدن آن هستند. وی […]

سید مهدی مقدسی نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی صبح اقتصاد در واکنش به اظهارات گستاخانه شب گذشته رئیس جمهور آمریکا در نشست خبری، گفت: سخنان او نشان داد که آمریکایی ها به هیچ کدام از مفاد برجام پایبند نبودند و بدنبال برهم زدن آن هستند.
وی در ادامه اضافه کرد: مسئولین اتحادیه اروپا بر اینکه ایران دراجرای برجام پایبند بوده است صحه گذاشته اند و بارها اعلام کرده اند که جمهوری اسلامی در این باره قصوری نداشته است. اما الظاهرآمریکا تمایل دارد راهی دیگر را طی کند.
قاسمی با بیان اینکه خشم آمریکایی ها ناشی از شکست آنها در منطقه است، تصریح کرد: در واقع آمریکا بابت به نتیجه نرسیدن و خنثی شدن برنامه ها و نقشه های خود درباره پرورش تروریسم و عدم دستیابی به اهداف شومی که در منطقه داشته و برای آنها هزینه های بسیاری هم کرده، از جمهوری اسلامی ایران بسیار ناراحت است.
این نماینده مجلس با اشاره به تحریم جدید آمریکا علیه سپاه پاسداران، افزود: مسئولین نظام در کنار ملت همواره حامی و حمایت کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوده وهستند وآمریکایی ها بدانند خط قرمز ایران، سپاه است.
وی در انتها با اشاره به اینکه نخواهیم گذاشت آمریکایی ها بیشتر از این گستاخی به مملکت و ملت کنند، تاکید کرد: تمامی مسئولین نظام با یکدلی و اتحاد همه جانبه در مقابل هجمه های آنها خواهند ایستاد و با حمایت قاطعانه از نیروهای مسلح بویژه سپاه پاسداران، پاسخ زیاده خواهی های دشمنان را خواهیم داد.