آمریکا: حرکت ۲ ناو جنگی ایران به مقصد احتمالی ونزوئلا
آمریکا: حرکت ۲ ناو جنگی ایران به مقصد احتمالی ونزوئلا
چند مقام مطلع آمریکایی به وب سایت خبری آمریکایی" پولیتیکو" گفتند 2 ناو جنگی ایران در حال دور زدن آب های ساحلی شرق آفریقا و به احتمال زیاد در حال عزیمت به مقصد ونزوئلا هستند.

به گزارش واحد بین الملل خبرگزاری صبح اقتصاد چند مقام مطلع آمریکایی به وب سایت خبری آمریکایی” پولیتیکو” گفتند ۲ ناو جنگی ایران در حال دور زدن آب های ساحلی شرق آفریقا و به احتمال زیاد در حال عزیمت به مقصد ونزوئلا هستند.”آمریکا: حرکت ۲ ناو جنگی ایران به مقصد احتمالی ونزوئلا

۳ مقام مطلع آمریکایی به اعلام این خبر به پولیتیکو گفتند نهادهای امنیت ملی آمریکا حرکت ۲ ناو جنگی ایرانی به مقصد احتمللی ونزوئلا را زیر نظر دارند.

بنا به اعلام منابع آمریکایی یکی از این ۲ ناو “ناو مکران” است که پیشتر یک نفتکش بوده و در سال گذشته تبدیل به ناو جنگی شده است. طبق اعلام منابع آمریکایی این دو ناو ایرانی در حال دور زدن قاره آفریقا و حرکت به سمت اقیانوس اطلس و به احتمال زیاد به مقصد بنادر ونزوئلا هستند. از محموله این دو ناو و ماموریت احتمالی آنها اطلاعی در دست نیست و منابع ونزوئلایی و ایرانی به سوال پولیتیکو درباره این ناوها پاسخی نداده اند

به نقل از سی ان ان، سقوط یک فروند هواپیمای کوچک در دریاچه ای در ایالت تنسی آمریکا، جان هفت سرنشین آن را گرفت.

این هواپیما که از نوع «سسنا C۵۰۱» بود؛ اندکی پس از برخاستن از فرودگاهی در شهر «اسمیرنا» واقع در ۳۲ کیلومتری جنوب شرق «ناشویل» در دریاچه «پرسی پریست» سقوط کرد.

همزمان، گزارش ها حاکی از آن است که در پی سقوط یک هواپیمای تک موتوره در منطقه «آیدن» ایالت یوتا یک نفر جان باخت و یک تن دیگر نیز مجروح شد.

این حادثه در کوه های «وبر کانتی» ایالت یوتا رخ داده است.

  • منبع خبر : ایران جیب