آنکارا: راه درست این است که آمریکائی‌ها نگرانی‌های ما را درک کنند
آنکارا: راه درست این است که آمریکائی‌ها نگرانی‌های ما را درک کنند

معاون نخست‌وزیر ترکیه درباره سفر قریب الوقوع مقامات آمریکائی به کشورش اعلام کرد: تنها راه درست این است که آن ها نگرانی های ما را درک کنند. به نقل از آناتولی، بکر بوزداغ معاون نخست‌وزیر ترکیه درباره سفر قریب الوقوع مقامات آمریکائی به کشورش اعلام کرد:  تنها راه درست این است که آن ها نگرانی های […]

معاون نخست‌وزیر ترکیه درباره سفر قریب الوقوع مقامات آمریکائی به کشورش اعلام کرد: تنها راه درست این است که آن ها نگرانی های ما را درک کنند.

به نقل از آناتولی، بکر بوزداغ معاون نخست‌وزیر ترکیه درباره سفر قریب الوقوع مقامات آمریکائی به کشورش اعلام کرد:  تنها راه درست این است که آن ها نگرانی های ما را درک کنند.

معاون نخست‌ وزیر ترکیه تصریح کرد: مرکز شهر عفرین جزئی از منطقه عملیاتی شاخه زیتون است. وقتی آن ها می گویند وارد شهر نشوید یعنی اینکه کاری به تروریست‌ های آن منطقه نداشته باشید.

بکر بوزداغ در ادامه افزود: این درخواست بدین معنی است که آنجا را از وجود تروریست های پ‌ی‌د و ی‌پ‌گ و نیز پ‌ک‌ک پاکسازی نکنید. این اظهارات قابل درک نیست.

لازم به ذکر است، ارتش ترکیه از ۳۰ دی ماه عملیات کنونی این کشور در شهر عفرین واقع در شمال سوریه را بر خلاف موازین بین المللی در کسب مجوز از دولت قانونی دمشق علیه نیروهای حمایت آمریکا آغاز کرده است.

این در حالی است که دولت سوریه پیشتر درباره نقض حریم هوایی و تمامیت ارضی این کشور توسط ترکیه هشدار داده و این اقدام آنکارا را «تجاوز» نامیده بود.