آیت الله شاهرودی قهرمان اجرای مبانی اسلامی در حکومت بود
آیت الله شاهرودی قهرمان اجرای مبانی اسلامی در حکومت بود

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: آیت الله هاشمی شاهرودی، قهرمان اجرای مبانی اسلامی در حکومت بود. به گزارش واحد سیاسی خبرگزاری صبح اقتصاد آیت الله محسن اراکی عضو مجلس خبرگان رهبری پیش از ظهر امروز در مراسم بزرگداشت آیت الله هاشمی شاهرودی گفت: تمدنی که غرب برای بشر به ارمغان آورد حتی هوای نفس کشیدن را […]

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: آیت الله هاشمی شاهرودی، قهرمان اجرای مبانی اسلامی در حکومت بود.

به گزارش واحد سیاسی خبرگزاری صبح اقتصاد آیت الله محسن اراکی عضو مجلس خبرگان رهبری پیش از ظهر امروز در مراسم بزرگداشت آیت الله هاشمی شاهرودی گفت: تمدنی که غرب برای بشر به ارمغان آورد حتی هوای نفس کشیدن را هم از بشر گرفت و این نتیجه حاکمیت کفر است. در نظام ما هنوز نتوانسته‌ایم دین خدا را بطور کامل تبیین کنیم و این کاری است که باید انجام گیرد.

وی به ویژگی های بارز آیت الله شاهرودی(ره) اشاره کرد و افزود: آیت الله هاشمی شاهرودی، قهرمان اجرای مبانی اسلامی در حکومت و ماد فداکاری، ایثار و گذشت بود.

عضو مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: تمام خانواده آیت الله صدر وقف اسلام و تشیع بود اما وقتی که آقای شاهرودی را به ایران فرستادند، همه گفتند که جناب صدر تمام توانش را برای انقلاب به میدان آورده است.

اراکی، فقه و فلسفه اسلامی را برترین فلسفه جهان خواند و با بیان اینکه همه دانش اسلام منتهی به حاکمیت خدا می‌شود، اظهارداشت: امروز ما باید از آیت الله هاشمی شاهرودی را الگو قرار دهیم زیرا ایشان نماد فداکاری و از خودگذشتگی بود. /مهر