«آی کپ» باید دبیرخانه ای در خاورمیانه با مرکزیت تهران داشته باشد
«آی کپ» باید دبیرخانه ای در خاورمیانه با مرکزیت تهران داشته باشد

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی، گفت: آی کپ باید دبیرخانه ای در خاورمیانه با مرکزیت تهران داشته باشد تا بتواند منطقه را پوشش بدهد و هر دو ماه یک بار به آی کپ مرکزی گزارش بدهد. اسدالله عسگراولادی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی صبح امروز (شنبه) در بیست و نهمین نشست کمیته دائمی […]

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی، گفت: آی کپ باید دبیرخانه ای در خاورمیانه با مرکزیت تهران داشته باشد تا بتواند منطقه را پوشش بدهد و هر دو ماه یک بار به آی کپ مرکزی گزارش بدهد.

اسدالله عسگراولادی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی صبح امروز (شنبه) در بیست و نهمین نشست کمیته دائمی کنفرانس بین المللی احزاب آسیایی اظهار داشت: جاده ابریشم، سابقه دو هزار ساله دارد و شما امروز در کشوری هستید که قدمت شش هزاره ساله دارد؛ دنیا امروز به این تمدن مدیون است.

وی با بیان اینکه آنچه جایش در “آی کپ” خالی است، حضور تشکل هاست، تصریح کرد: ما به کمیته هایی نیاز داریم تا بتوانیم از طریق آن، مبادله هایی در زمینه حمل و نقل و تجارت داشته باشیم.

عسگراولادی تصریح کرد: آی کپ باید دبیرخانه ای در خاورمیانه با مرکزیت تهران داشته باشد تا بتواند منطقه را پوشش بدهد و هر دو ماه یک بار به آی کپ مرکزی گزارش بدهد.

وی تاکید کرد: چرا باید به سالی یک اجلاس بسنده کنیم؟ باید هر سال در فواصل شش ماهه نشست هایی داشته باشیم تا بتوانیم با کارآفرینان عضو آی کپ آشنا شویم. در این میان، حزب موتلفه که تشکیلات متفکر و دینی است باید به مسائل، فرامنطقه ای و فرامرزی نگاه کند.

عسگراولادی گفت: جلسه ای که دیروز داشتیم انعکاس خوبی در دنیا داشت و امیدوارم امروز هم نشست خوبی داشته باشیم. باید دیروز را فراموش و از تجربه امروز برای آینده استفاده کرد؛ نباید ناامید شویم. ما در تاریخ ۶ هزار ساله گذشته خود زنده ماندیم و زنده خواهیم ماند.