بکارگیری اتباع بیگانه به جای جوانان ایرانی!/دولت فکراشتغال باشد
بکارگیری اتباع بیگانه به جای جوانان ایرانی!/دولت فکراشتغال باشد

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی صبح اقتصاد با اشاره به رشد بیکاری در جامعه، گفت: وضعیت خوبی در جامعه از لحاظ اشتغال جوانان نداریم و باید دولت در این موضوع مهم فکر اساسی کند. وی در ادامه افزود: در شرایطی که چهار […]

اقتصاد

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی صبح اقتصاد با اشاره به رشد بیکاری در جامعه، گفت: وضعیت خوبی در جامعه از لحاظ اشتغال جوانان نداریم و باید دولت در این موضوع مهم فکر اساسی کند.
وی در ادامه افزود: در شرایطی که چهار میلیون نفر جوان ایرانی جویای کار بیکار هستند اتباع بیگانه در بازار کار فعالند و موجب شده بازار کار برای ایرانی‌ها تنگ‌تر و بسیاری از مشاغل توسط اتباع بیگانه اشغال شده باشد.
نماینده مردم شاهین شهر در مجلس تصریح کرد: قرار نیست هر اتباعی که به کشور به صورت مجاز وارد می شوند در هر شغلی فعالیت کنند. از سوی وزارت کار گروه های شغلی برای آنها تعیین شده که فقط مجازند در آن شغل ها مشغول شوند. متاسفانه این موضوع رعایت نمی شود.
حاجی دلیگانی در ادامه بیان کرد: بیکاری و فعالیت اتباع در شغل های که جوانان ما نیازمند کار هستند زنگ خطری برای مسئولین امراست. اگر حالا جلوی این موضوع را نگیرند در آینده ای نزدیک خواهند دید که جوانان ایران زیر دست اتباع بیگانه کار می کنند.