اتحادیه اروپا با لندن گفتگو نمی کند
اتحادیه اروپا با لندن گفتگو نمی کند

صدر اعظم اتریش در صفحه توئیتر خود با اشاره به رای منفی پارلمان انگلیس به برگزیت نوشت: دلیلی برای مذاکره دوباره اتحادیه اروپا با لندن وجود ندارد و دولت باید مسیر تحقق برگزیت را هموار کند. به گزارش واحد بین الملل خبرگزاری صبح اقتصاد «سباستین کورتز» صدر اعظم اتریش پس از رای منفی پارلمان انگلیس به […]

صدر اعظم اتریش در صفحه توئیتر خود با اشاره به رای منفی پارلمان انگلیس به برگزیت نوشت: دلیلی برای مذاکره دوباره اتحادیه اروپا با لندن وجود ندارد و دولت باید مسیر تحقق برگزیت را هموار کند.

به گزارش واحد بین الملل خبرگزاری صبح اقتصاد «سباستین کورتز» صدر اعظم اتریش پس از رای منفی پارلمان انگلیس به برگزیت در صفحه توئیتر خود نوشت: ما همچنان خواهان دوری از «برگزیت سخت» بوده و به دنبال تحقق بی دردسر توافق انجام شده میان اتحادیه اروپا و دولت لندن هستیم.

وی در ادامه نوشته خود آورده است: در نظر دارم در گفتگوی امشب خود با «میشل بارنیه» وزیر برگزیت در کابینه انگلیس درباره لزوم خروج بی دردسر این کشور از اتحادیه اروپا نکاتی را مطرح کنم. انگلیس پس از تحقق برگزیت نیز می تواند به همکاری های خود با اتحادیه اروپا ادامه دهد.

گفتنی است شب گذشته نمایندگان پارلمان انگلیس با ۴۳۲ رای مخالف در برابر ۲۰۲ رای موافق، با طرح ترزا می مخالفت کردند.

انگلیس تا پایان ماه مارس فرصت دارد تا راهی برای خروج بی دردسر از اتحادیه اروپا پیدا کند./مهرنیوز