اتهام رشوه‌خواری نتانیاهو و همسرش تائید شد
اتهام رشوه‌خواری نتانیاهو و همسرش تائید شد

پلیس رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه از پایان تحقیقات خود در خصوص پرونده «۴۰۰۰» خبر داد و اتهامات مطرح شده علیه نخست وزیر این رژیم و همسرش را در خصوص رشوه‌خواری تائید کرد. به گزارش واحد بین الملل خبرگزاری صبح اقتصاد به نقل از هاآرتص، پلیس اسرائیل امروز اتهامات مطرح علیه «بنیامین نتانیاهو» و همسر وی «سارا […]

پلیس رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه از پایان تحقیقات خود در خصوص پرونده «۴۰۰۰» خبر داد و اتهامات مطرح شده علیه نخست وزیر این رژیم و همسرش را در خصوص رشوه‌خواری تائید کرد.

به گزارش واحد بین الملل خبرگزاری صبح اقتصاد به نقل از هاآرتص، پلیس اسرائیل امروز اتهامات مطرح علیه «بنیامین نتانیاهو» و همسر وی «سارا نتانیاهو» را در پرونده ۴۰۰۰ تائید کرد.

علاوه بر نتانیاهو و همسرش، اتهامات «شائول آلوویچ» و همسرش نیز تائید شده است.

پرونده «چهار هزار» مربوط به واگذاری شرکت اصلی مخابرات اسرائیل، موسوم به بِزِک، به شائول آلوویچ در برابر دریافت پوشش رسانه‌ای مطلوب از خانواده نتانیاهو در پورتال این شرکت به نام «والانیوز» است. رسانه‌ها مدعی هستند که آلوویچ از یک میلیارد شِیکِل از شرکت بِزِک بهره‌مند شده است.

سارا نتانیاهو به خاطر ارتباط با همسر شائول آلوویچ به «مظنون» مبدل شده، زیرا برخی از رسانه‌ها مدعی هستند که او با اعمال نفوذ بر همسر آلوویچ، پیام‌رسان برخی درخواست‌ها از آلوویچ برای اقدام به سود خانواده نتانیاهو بوده است./منبع مهر