اجرای با کیفیت پروژه‌های قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا در خوزستان
اجرای با کیفیت پروژه‌های قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا در خوزستان
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از سرعت و کیفیت قابل قبول اجرای پروژه های قرارگاه سازندگی حضرت خاتم الانبیا در خوزستان خبر داد.

اجرای با کیفیت پروژه‌های قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا در خوزستان

به گزارش واحد سیاسی خبرگزاری صبح اقتصاد سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی امروز (چهارشنبه، ۱۹ آذر) در حاشیه بازدید از تقاطع غیرهمسطح در میدان دانشگاه شهید چمران اهواز در جمع خبرنگاران، اظهارکرد: از هدف اصلی من از سفر به استان خوزستان بازدید از مناطقی است که در باران اخیر دچار آبگرفتگی شدند تا از نزدیک در جریان مشکلاتی که در این زمینه برای مردم خوزستان به ویژه سربندر، ماهشهر و بندرامام خمینی (ره) به جود آمد، قرار بگیرم. با مردم این منطقه از نزدیک گفت و گو کردم و تا حدی نیز در جریان مشکلات شان قرار گرفتیم. همچنین قرار است به کمک سپاه حضرت ولی عصر (عج) استان خوزستان و قرارگاه سازندگی حضرت خاتم الانبیا تصمیماتی برای کاهش مشکلات این مردم پیش بینی کنیم که شامل پیش بینی مسیرهایی برای انتقال آب های سطحی در صورت آبگرفتی مجدد و تعمیر منازل آسیب دیده و جایگزینی لوازم اساسی خانه این مردم عزیز است.

به گزارش ایسنا، وی بیان کرد: عصر امروز نیز از بخشی از پروژه های در دستور کار قرارگاه سازندگی حضرت خاتم الانبیا در استان خوزستان بازدید داشتیم؛ قرارگاه پروژه های مهمی را در دستور کار دارد که از جمله آن احداث یک تقاطع غیرهمسطح در میدان دانشگاه شهید چمران اهواز است. این پروژه یکی از پروژه های بزرگ شهری در سطح کشور است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: پروژه “ان جی ال” نیز دیگر پروژه ای است که در دستور کار قرارگاه سازندگی حضرت خاتم الانبیا است. این پروژه برای جمع آوری گازهای مضر و تا حدودی سمی و تبدیل آن ها به فرآورده های ارزشمند در حوزه پتروشیمی و تبدیل به فرآورده هایی با ارزش افزوده اقتصادی است. این پروژه ها با سرعت و با کیفیت قابل قبولی در حال پیشرفت هستند و امیدواریم در موعد تعیین شده به اتمام برسند و به تسهیل زندگی مردم این استان کمک کنند.

  • منبع خبر : ایسنا