احتمال ادامه تولید «فوق‌لیسانسه‌ها» تا زمستان
احتمال ادامه تولید «فوق‌لیسانسه‌ها» تا زمستان
تهیه‌کننده سریال «فوق لیسانسه‌ها» ضمن اشاره به دشواری ساخت سریال طنز نسبت به آثار ملودرام، از ادامه تولید این سریال تا هفت یا هشت ماه آینده خبر داد.

به گزارش واحد فرهنگی خبرگزاری صبح اقتصاد رضا جودی تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی «فوق لیسانسه‌ها» که پیش‌تولید ساخت این سریال را از اسفندماه سال ۹۷ شروع کرده بود درباره آخرین وضعیت پیش‌رفت تولید آن گفت: ساخت سریال «فوق لیسانسه‌ها» حدود هفت تا هشت ماه دیگر زمان می‌برد و عوامل سریال احتمالاً تا پاییز و زمستان درگیر ساخت آن خواهند بود.

وی درباره اهمیت ساخت سریال‌های طنز و کمدی برای مخاطب عنوان کرد: همه نوع سریالی باید برای مخاطب ساخته شود تا بتواند خودش تصمیم بگیرد که به تماشای چه کارهایی بنشیند.

این تهیه‌کننده ساخت آثار ملودرام را راحت‌تر از سریال‌های طنز دانست و بیان کرد: ساخت سریال‌های طنز زحمت و سختی بیشتری می‌طلبد درحالی که در سریال‌های ملودرام یک دعوا هم می‌تواند محور ساخت اثر قرار بگیرد و باقی اتفاقات به تناسب آن صورت بگیرد.

با اتمام ساخت و ساز لوکیشن اصلی سریال «فوق لیسانسه‌ها»، این مجموعه پنجشنبه ۲۹ فروردین ماه در دانشگاه خوارزمی واقع در خیابان مفتح کلید خورد. هوتن شکیبا اولین بازیگر این مجموعه است که جلوی دوربین رفت و ضبط کار با صحنه هایی که هوتن شکیبا در امتحانات داخلی مقطع فوق لیسانس سر جلسه حاضر شده است، شروع شد.

لوکیشن جدید این کار نیز در خانه‌ای در منطقه ژاندارمری است و علاوه بر حضور تمامی بازیگران فصل گذشته، چندین بازیگر دیگر نیز به این کار افزوده می‌شوند که هنوز حضورشان نهایی نشده است.

مجموعه «فوق لیسانسه‌ها» به نویسندگی سروش صحت و ایمان صفایی و کارگردانی سروش صحت ساخته می‌شود و از شبکه سه سیما روی آنتن خواهد رفت.

هوتن شکیبا، امیر کاظمی، امیرحسین رستمی، عرفان برزین، بهنام تشکر، بیژن بنفشه‌خواه، مهران رجبی، متین ستوده، رؤیا میرعلمی، کاظم سیاحی، عزت‌الله مهرآوران، آتنه فقیه نصیری که در فصل نخست این مجموعه بازی داشتند در این فصل نیز حضور دارند.

  • منبع خبر : مهر