اختتامیه بوت کمپ هوش مصنوعی برگزار می‌شود
اختتامیه بوت کمپ هوش مصنوعی برگزار می‌شود
مراسم اختتامیه بوت کمپ هوش مصنوعی به همراه پیچ دک تیم‌های برتر و داوری و اعلام تیم‌های برتر نهایی برگزار می‌شود.

به گزارش واحد علم و فناوری خبرگزاری صبح اقتصاد به نقل از پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران، مراسم اختتامیه بوت کمپ هوش مصنوعی به همراه پیچ دک تیم‌های برتر( Pitch Deck یا طرح توجیهی استارت‌آپی) و داوری و اعلام تیم‌های برتر نهایی، پنج‌شنبه هفتم شهریور در صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار می‌شود.

بوت‌ کمپ هوش مصنوعی با حمایت پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران و با مربیان و داوران از دانشگاه‌های داخلی و خارجی برگزار شد.

در حوزه فناوری اطلاعات (IT) بوت کمپ معمولا برای دوره‌های آموزشی فشرده و سرسختی استفاده می­‌شود که فرد با شرکت در آنها طی فرآیند منظمی چند روزه، علاوه بر دانشی که در زمینه‌ای مشخص به دست می‌آورد با چالش‌های مختلف روبرو می‌شود و با فرآیندهایی مانند تیم‌سازی خود را برای حل آن چالش‌ها یا ایده‌پردازی درباره آن‌ها آماده می‌سازد و سپس فرد می‌­تواند به صورت حرفه‌ای وارد آن حوزه شود.

البته باید این بخش از مفهوم بوت کمپ را هم در نظر داشت که کارفرمایان با توجه به نتیجه‌ای که دانش‌پذیران در این نوع رویدادها کسب می‌­کنند از آنها برای همکاری، دعوت به عمل می‌آورند؛ بنابراین فارغ از دانشی که به دست خواهد آمد گذراندن این دوره‌ها سرآغاز ورود به بازار کسب ‌وکار خواهد بود.