اختصاص بودجه به طرح‌های عمرانی
اختصاص بودجه به طرح‌های عمرانی

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: با شرایط جدید بودجه نویسی و جراحی نظام بودجه‌ریزی که امسال توسط دولت در حال انجام است، بودجه سال ۱۳۹۷ پیش از ۱۵ آذر به مجلس می‌رسد. محمدباقر نوبخت که در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس به منظور گزارشی در خصوص نحوه واگذاری طرح‌های عمرانی نیمه تمام سخن […]

نوبخت

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: با شرایط جدید بودجه نویسی و جراحی نظام بودجه‌ریزی که امسال توسط دولت در حال انجام است، بودجه سال ۱۳۹۷ پیش از ۱۵ آذر به مجلس می‌رسد.

محمدباقر نوبخت که در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس به منظور گزارشی در خصوص نحوه واگذاری طرح‌های عمرانی نیمه تمام سخن می‌گفت، تصریح کرد: آنچه در برنامه ششم تصویب شده در بودجه ۹۷ تبلور پیدا می کند و من از نمایندگان و رئیس مجلس برای همکاری های صورت گرفته برای جراحی بزرگ بودجه‌ریزی قدردانی می کنم و من هفته آینده گزارش مشروحی از نحوه نوین بودجه نویسی ارائه می کنم.

وی افزود: در خصوص طرح‌های عمرانی از ۴ هزار و ۱۳۱ پروژه به ارزش ۴۵ هزار و ۳۹۰ میلیارد تومان در دست واگذاری است که این مبلغ، مبلغ سرمایه گذاری اولیه آن برآورد شده و از محل این واگذاری صرفه‌جویی معادل سالانه ۴ هزار و ۳۸۶ میلیارد تومان شده و مبلغ کل صرفه‌جویی به تفکیک پروژه‌های ملی و منطقه‌ای ۶۹ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان است.