اختصاص ۲۷ میلیارد تومان برای اجرای طرح هتلینگ
اختصاص ۲۷ میلیارد تومان برای اجرای طرح هتلینگ

محمدتقی خسروانی مقدم مدیر کل درمان تأمین اجتماعی استان تهران از اجرای طرح هتلینگ خبر داد. مدیر کل درمان تأمین اجتماعی استان تهران در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی صبح اقتصاد با اشاره به اجرای طرح هتلینگ سازمان متبوعش گفت: از زمانی که مدیریت جدید منصوب شدند، برنامه های کلان کشوری و ملی و […]

محمدتقی خسروانی مقدم

محمدتقی خسروانی مقدم مدیر کل درمان تأمین اجتماعی استان تهران از اجرای طرح هتلینگ خبر داد.

مدیر کل درمان تأمین اجتماعی استان تهران در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی صبح اقتصاد با اشاره به اجرای طرح هتلینگ سازمان متبوعش گفت: از زمانی که مدیریت جدید منصوب شدند، برنامه های کلان کشوری و ملی و استراتژیک مانند هتلینگ را شروع کرده ایم.

محمدتقی خسروانی مقدم در ادامه افزود: هتلینگ و تمام پروژه هایی که سازمان انجام می دهد فقط در جهت تکریم ارباب رجوع است و امیدواریم این طرح به خوبی انجام شود.

وی با اشاره به اینکه بیش از  ۳۰ درصد درمان کشور را تأمین اجتماعی پوشش می دهد، تصریح کرد: ۲۷ میلیارد تومان برای به سرانجام رسیدن طرح هتلینگ هزینه شده است که این طرح در راستای خدمات رسانی بهتر به ملت عزیز است.

مدیر کل درمان تأمین اجتماعی استان تهران افزود: در این طرح بیمارانی که از شهرهای دیگر به استان تهران مراجعه می کنند، دیگر بدون مشکل پذیرش و با سهولت به درمان آنها رسیدگی می شود.