اعتراض وزیر ارتباطات به اختلال و کیفیت پایین اینترنت در بازیهای آنلاین
اعتراض وزیر ارتباطات به اختلال و کیفیت پایین اینترنت در بازیهای آنلاین

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از بهبود شرایط بازیهای آنلاین خارجی برای کاربران ایرانی در یک ماه اخیر خبر داد و گفت: مذاکره برای استقرار سرورهای خارجی در کشور، در جریان است. محمدجواد آذری جهرمی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام، با انتشار جدول پینگ تایم (زمان پاسخ و تاخیر مقصد و مبدا […]

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از بهبود شرایط بازیهای آنلاین خارجی برای کاربران ایرانی در یک ماه اخیر خبر داد و گفت: مذاکره برای استقرار سرورهای خارجی در کشور، در جریان است.

محمدجواد آذری جهرمی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام، با انتشار جدول پینگ تایم (زمان پاسخ و تاخیر مقصد و مبدا دیتا در شبکه) بازیهای آنلاین پرمصرف توسط کاربران ایرانی، از وضعیت بهبود شرایط بازی آنلاین در ایران خبر داد و گفت: شرکتهای اینترنتی قرار است بسته اینترنت ویژه بازیهای آنلاین ارائه کنند.

پیش از این کاربران ایرانی در صفحه شخص اینستاگرام وزیر ارتباطات به موضوع اختلال و کیفیت پایین اینترنت در بازیهای آنلاین اعتراض کرده بودند.

آذری جهرمی دراین باره نوشت: آخرین وضعیت بهبود شرایط بازیهای آنلاین در یک ماه اخیر به صورت فوق است. میزان پینگ در سه مقطع زمانی اندازه گیری شده و میزان بهبود مشخص است.

وی افزود: مذاکرات با شرکتهای تولید کننده برای استقرار سرورها در ایران در جریان است و نتایج متعاقبا اعلام خواهد شد.

وزیر ارتباطات تاکید کرد: ممکن است سرویس دهنده شما این زمان را به دلیل کیفیت شبکه خودش ارائه نکند. می توانید در زمان خرید سرویس به این مشخصه توجه کنید. از شرکتهای ارائه کننده خدمات خواسته ایم بسته ویژه ای برای بازیها در نظر بگیرند و ارائه کنند.

جهرمی همچنین با توجه به نام برخی بازیهای آنلاین در این لیست که فیلتر بوده و از نظر محتوا نیز مناسب نیست، گفت: محتوای این بازیها توسط وزارت ارتباطات مورد بررسی قرار نگرفته و صرفا اسامی بازیها براساس بیشترین میزان مصرف کاربران و اقبال آنها در بین کاربران ایرانی، لحاظ شده است.