ادامه فعالیت شهر چادری مهاجران آمریکا در سال ۲۰۱۹
ادامه فعالیت شهر چادری مهاجران آمریکا در سال ۲۰۱۹

گزارش‌های خبری نشان می‌دهد که شهر چادری مهاجران در ایالت تگزاس آمریکا قرار است در سال ۲۰۱۹ میلادی نیز همچنان باز بوده و به فعالیتش ادامه دهد. به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم ، خبرگزاری آسوشیتدپرس اعلام کرده است که شهر چادری واقع در تگزاس که هم اکنون هزاران مهاجر خارجی را در خود جای داده است، […]

گزارش‌های خبری نشان می‌دهد که شهر چادری مهاجران در ایالت تگزاس آمریکا قرار است در سال ۲۰۱۹ میلادی نیز همچنان باز بوده و به فعالیتش ادامه دهد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم ، خبرگزاری آسوشیتدپرس اعلام کرده است که شهر چادری واقع در تگزاس که هم اکنون هزاران مهاجر خارجی را در خود جای داده است، در سال ۲۰۱۹ میلادی نیز همچنان باز خواهد بود. این در شرایطی است که پیش از این قرار بود شهر چادری مذکور ۳۱ دسامبر ۲۰۱۸ میلادی بسته شود.

مارک وبر سخنگوی وزارت بهداشت و خدمات انسانی آمریکا در این باره گفت: کمپ آوارگان و پناهجویان در شهر تورنیلو در ایالت تگزاس، پس از سال جدید میلادی بسته خواهد شد.

شرایط سخت زندگی در این شهر چادری با انتقادات گسترده بین المللی روبرو شده است.

وبر حاضر نشده است تا زمان دقیق تعطیل شدن این شهر چادری را اعلام کند. وی افزود: وزارت بهداشت و سلامت آمریکا در حال تلاش است تا هر چه سریعتر کودکان را به حامیان و پشتیبانان مناسب و قابل اعتماد تحویل دهد.

یک مقام رسمی شرکت پیمانکار شهر چادری تورنیلو در این باره به نیویورک تایمز گفت: این شهر چادری قرار است ۱۵ ژانویه تعطیل شود و همه کودکان به والدین و حامیان واگذار شوند. ما قرارداد خود با دولت آمریکا را تمدید نکرده‌ایم.

بیش از ۲۳۰۰ نفر هم اکنون در این شهر چادری تحت نظر هستند. اکثر این افراد نوجوانانی از آمریکای مرکزی هستند که ۱۳ تا ۱۷ سال سن دارند.