ادای احترام دانشجویان به جانباختگان حادثه علوم و تحقیقات
ادای احترام دانشجویان به جانباختگان حادثه علوم و تحقیقات

جمعی از دانشجویان واحد علوم و تحقیقات صبح امروز در مقابل میدان اصلی واحد علوم تحقیقات حضور یافتند و به جانباختگان حادثه واژگونی اتوبوس ادای احترام کردند. به گزارش واحد فرهنگی خبرگزاری صبح اقتصاد  جمعی از دانشجویان واحد علوم و تحقیقات با حضور در میدان دانش واحد علوم تحقیقات نسبت به جانباختگان حادثه واژگونی اتوبوس در […]

جمعی از دانشجویان واحد علوم و تحقیقات صبح امروز در مقابل میدان اصلی واحد علوم تحقیقات حضور یافتند و به جانباختگان حادثه واژگونی اتوبوس ادای احترام کردند.

به گزارش واحد فرهنگی خبرگزاری صبح اقتصاد  جمعی از دانشجویان واحد علوم و تحقیقات با حضور در میدان دانش واحد علوم تحقیقات نسبت به جانباختگان حادثه واژگونی اتوبوس در این دانشگاه ادای احترام کردند.

در ابتدای درب ورودی این دانشگاه مسئولان به دانشجویان گل اهدا می کنند که دانشجویان به صورت نمادین گل ها را در میدان اصلی دانشگاه در مقابل عکس های دانشجویان جان باخته قرار می دهند.

دانشجویان حاضر در تجمع امروز اعلام کردند که این تجمع مسالمت آمیز است و تنها برای گرامیداشت یاد جانباختگان حادثه واژگونی اتوبوس و مطرح کردن مطالبات دانشجویان است.

همچنین تاکید کردند این تمجع کاملا غیر سیاسی است و وابسته به هیچ گروه و کمپین خاصی نیست.

دانشجویان شعار عزا عزا است امروز دانشجو صاحب عزا است امروز و مسئول بی کفایت استعفا استعفا را سر می دهند و درحال حرکت به سمت محل حادثه هستند.

به گزارش مهر، روز سه شنبه ۴ دی ماه یک اتوبوس حامل دانشجویان واحد علوم و تحقیقات در این دانشگاه واژگون شد و این حادثه منجر به فوت ۱۰ دانشجو و مصدوم شدن ۲۸ دانشجو شد.