اراده و خواست واقعی نمایندگان رای به خروج نظامیان آمریکایی از عراق است
اراده و خواست واقعی نمایندگان رای به خروج نظامیان آمریکایی از عراق است
سخنگوی عصائب اهل الحق و نماینده پارلمان عراق اعلام کرد؛ اراده و خواست واقعی نمایندگان حضور در پارلمان و به حد نصاب رساندن تعداد حضار و در نهایت رای دادن به اخراج نیروهای بیگانه از کشور است.

نماینده پارلمان عراق: اراده و خواست واقعی نمایندگان رای به خروج نظامیان آمریکایی از عراق است

به گزارش پایگاه خبری صبح اقتصاد، سخنگوی عصائب اهل الحق و نماینده پارلمان عراق اعلام کرد؛ اراده و خواست واقعی نمایندگان حضور در پارلمان و به حد نصاب رساندن تعداد حضار و در نهایت رای دادن به اخراج نیروهای بیگانه از کشور است.

“نعیم العبودی” نماینده پارلمان عراق و سخنگوی گردان‌های عصائب اهل‌الحق در گفت‌وگو با خبرنگار گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم بر اخراج نیروهای بیگانه از عراق تاکید کرد و گفت: امروز موضع رسمی دولت عراق در این خصوص مشخص خواهد شد و خواهیم دید که چه کسانی در کنار دولت و ملت عراق و یا در کنار آمریکا هستند. اراده و خواست واقعی نمایندگان حضور در پارلمان و به حد نصاب رساندن تعداد حضار و در نهایت رای دادن به اخراج نیروهای بیگانه از کشور است.

 وی شهادت رهبران مقاومت را به امت اسلامی، تمام آزادگان جهان و ملت‌های عزیز ایران و عراق تسلیت گفت و افزود: این کمترین چیزی است که می‌توانیم به شهدایمان که خونشان بر زمین ریخته شد و عمرشان را در راه دفاع از کشورهای اسلامی و عربی و به خصوص عراق سپری کردند تقدیم کنیم، به همین دلیل کمترین کاری که می‌توان کرد رای دادن به خروج نیروهای خارجی از خاک عراق است .

العبودی تصریح کرد: امروز در پارلمان موضع‌گیری رسمی و شجاعانه‌ای در خصوص اخراج نیروهای بیگانه از سرزمین عراق خواهیم داشت و پس از آن تمام گزینه‌ها برای برخورد با این نیروها که به تمامیت ارضی عراق و حرمت مومنین تعرض کرده‌اند ، مطرح خواهند بود.

وی درباره شهادت سردار سلیمانی و المهندس گفت: پایان طبیعی شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس شهادت است و نمی‌توان توقع داشت که این دو عزیزان پس از سالها جهاد به شیوه‌ای غیر از شهادت به دیدار معبود خود بشتابند. شهادت بر آنان مبارک باشد و ما نیز در مسیر آنها گام بر می‌داریم و با خدای خود و شهدا پیمان می‌بندیم در مسیری که برای ما ترسیم کردند گام خواهیم برداشت و از مظلومان عالم دفاع خواهیم کرد.