ارتقای سامانه های موشکی سدی برای تهدیدات دشمنان است
ارتقای سامانه های موشکی سدی برای تهدیدات دشمنان است

هاجر چنارانی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی صبح اقتصاد درباره تهدیدات اخیر آمریکاییها، گفت : نظام جمهوری اسلامی از بدو انقلاب تاکنون مورد تهدیدات بی اثر آمریکایی ها بوده و این تهدیدات باعث استواری اراده ملت شده است. وی در ادامه افزود: آنها با […]

هاجر چنارانی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی صبح اقتصاد درباره تهدیدات اخیر آمریکاییها، گفت : نظام جمهوری اسلامی از بدو انقلاب تاکنون مورد تهدیدات بی اثر آمریکایی ها بوده و این تهدیدات باعث استواری اراده ملت شده است.
وی در ادامه افزود: آنها با تهدیدات خود بدنبال گرفتن امتیازات بیشتراز جمهوری اسلامی هستند که در عمل دیدند اینگونه تهدیدات برایشان خیری ندارد جز اینکه با پاسخ قاطع و محکم ملت مواجعه می شوند.
چنارانی با انتقاد از بهانه تراشی های مکرر آمریکا در زمینه دفاعی و موشکی ایران، اضافه کرد:پیشرفت و ارتقای سامانه های دفاعی و موشکی برای دفاع از کیان جمهوری اسلامی در مقابل تهدیدات است و این مسئله برای همه روشن است و بهانه های آمریکایی های فقط در جهت عقب راندن ایران از مواضع خود می باشد.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به اینکه آمریکا در اجرای نقشه های شوم خود در منطقه به بن بست رسیده است، گفت: آنها بدنبال انزوای ایران در منطقه بودند که خوشبختانه اقتدار جمهوری اسلامی و پیشرفت های روز افزون در زمینه های دفاعی و موشکی سدی محکم در مقابل اهداف شوم آنها شد.