چهارشنبه, ۱۳ تیر , ۱۴۰۳ Wednesday, 3 July , 2024

  • شناسه : 129639
  • 13 جولای 2020 - 12:53
  • 0 دیدگاه

ارزش روز سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی

ارزش روز سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی
ارزش روز سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی
در پی صدور دستور آزادسازی سهام عدالت، سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه با راه‌اندازی سامانه استعلام و آزادسازی سهام عدالت ...

به گزارش واحد اقتصادی خبرگزاری صبح اقتصاد در پی صدور دستور آزادسازی سهام عدالت، سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه با راه‌اندازی سامانه استعلام و آزادسازی سهام عدالت اقدام به ارائه جزئیات دارایی واقعی سهام عدالت مشمولان به‌تفکیک شرکت‌های بورسی و ارائه تعداد و ارزش هر سهم آنها کرد.”ارزش روز سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی – ۲۳ تیر ۹۹″

این سامانه بار دیگر در پایان معاملات چهارشنبه بِروزرسانی شده است و مشمولان می‌توانند با مراجعه به این سامانه از آخرین ارزش سهام عدالت خود که بر اساس قیمت‌های پایانی روز گذشته تهیه شده است آگاهی یابند.

لازم به ذکر است تنها کسانی که روش مالکیت مستقیم سهام عدالت را انتخاب کرده‌اند می‌توانند جزئیات سهام خود را در سامانه استعلام مشاهده کنند.

بر اساس این گزارش کسانی که ارزش اولیه سهام عدالت آن‌ها ۵۳۲ هزار تومان است در پایان معاملات روز یک شنبه ۲۲ تیر ارزش سهام عدالتشان به ۱۷ میلیون و ۸۰۹ هزار و ۳۰ تومان رسیده است. این رقم در روز کاری قبل ۱۷ میلیون و ۱۸ هزار و ۲۰۴ تومان گزارش شده بود که بر این اساس سود ۷۹۰ هزار تومانی طی معاملات یک شنبه عاید مشمولان سهام عدالت با ارزش اولیه ۵۳۲هزار تومانی شده است.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی، با اشاره به جزئیات ارائه سهام، به بیش از ۱۰ میلیون نفر مشمول جدید سهام عدالت اعلام کرد، فقط موالید خانوارهای تحت پوشش سازمانهای حمایتی مشمول این طرح خواهند شد.

مهدی طغیانی با اشاره به اینکه بر اساس طرح مجلس نزدیک به ۱۰ میلیون نفر دیگر بایستی سهام عدالت دریافت کنند، گفت: مجلس بر اجرایی شدن این طرح تاکید دارد هرچند وزارت اقتصاد اعلام میکند که سهامی برای واگذاری به مشمولان جدید وجود ندارد اما با پیگیریهای مجلس یازدهم مشمولان می‌توانند به دریافت این سهام امیدوار باشند.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی، با اشاره به اینکه فقط موالید خانوارهای تحت پوشش سازمانهای حمایتی (کمیته امداد و…)مشمول سهام عدالت جدید خواهند شد، گفت: ارائه سهام عدالت جدید به همه موالید افرادی که از قبل دارای سهام عدالت بوده‌اند نمیتواند با عدالت سازگار باشد البته جزئیات این موضوع همچنان در دست بررسی است.

وی گفت: ماجرای توقف عرضه دو صندوق قابل معامله و ابهامات سهام برگشتی در سال ۹۴ همچنان در دست بررسی است اما در طرح مجلس دولت ملزم به ارائه سهام عدالت به مشمولان جدید و جاماندگان خواهد شد. به هر حال بایستی تکلیف سهام عدالت باز پس گرفته شده از مردم در سال ۹۴ مشخص شود.

به گفته این عضو کمیسیون اقتصادی، حدود ۹۰۰ هزار نفر از کمیته امداد و ۳۰۰ هزار نفر از بهزیستی مشمول جدید سهام عدالت خواهند بود.

  • منبع خبر : ایران جیب

برچسب ها

به ۱۷ کشور نفت صادر می‌کنیم/ تخفیف‌ها از انگشتان دست من کمتر است 02 جولای 2024

به ۱۷ کشور نفت صادر می‌کنیم/ تخفیف‌ها از انگشتان دست من کمتر است

وزیر نفت گفت: به ۱۷ کشور دنیا نفت صادر می کنیم، می‌گویند تخفیف می‌دهند، میزان تخفیف‌ها انگشتان دست من کمتر است.

۳۹ هزار قطعه سکه در حراج چهاردهم فروخته شد 01 جولای 2024

۳۹ هزار قطعه سکه در حراج چهاردهم فروخته شد

چهاردهمین حراج سکه طلای مرکز مبادله ایران با تخصیص ۳۹ هزار سکه شامل ۱۶ هزار و ۴۳۳ قطعه سکه، ۱۶ هزار و ۹۳۰ قطعه ربع سکه و ۵۴۴۶ قطعه نیم‌سکه به پایان رسید.

درآمدهای ارزی به بیش از ۲۵ میلیارد دلار رسید 01 جولای 2024

درآمدهای ارزی به بیش از ۲۵ میلیارد دلار رسید

مطابق اعلام بانک مرکزی، در سه ماهه نخست امسال درآمدهای ارزی کشور به ۲۵.۵ میلیارد دلار رسیده و در این مدت تراز تجاری کشور معادل ۵۱.۳ درصد نسبت به مقطع مشابه سال گذشته افزایش یافته است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.