ارسال دومین محموله شهرداری تهران به منطقه زلزله زده
ارسال دومین محموله شهرداری تهران به منطقه زلزله زده

رئیس شورای شهر تهران از ارسال دومین محموله شهرداری تهران شامل پتو، نایلون و کانکس‌های حمام به منطقه زلزله زده استان کرمانشاه خبر داد و گفت: طبق هماهنگی‌های صورت گرفته با شهرداری این محموله فردا ارسال خواهد شد. محسن هاشمی  رفسنجانی با اشاره به بازدیدی که توسط تعدادی از اعضای شورای شهر تهران در روز […]

رئیس شورای شهر تهران از ارسال دومین محموله شهرداری تهران شامل پتو، نایلون و کانکس‌های حمام به منطقه زلزله زده استان کرمانشاه خبر داد و گفت: طبق هماهنگی‌های صورت گرفته با شهرداری این محموله فردا ارسال خواهد شد.

محسن هاشمی  رفسنجانی با اشاره به بازدیدی که توسط تعدادی از اعضای شورای شهر تهران در روز گذشته از منطقه زلزله زده سرپل ذهاب و برخی زا روستاهای اطراف آن صورت گرفت، اظهار کرد: در این بازدید میدانی گزارشی از روند خدمت رسانی به زلزله‌زدگان تهیه شد.

وی تصریح کرد: در این بازدید که به همراه شهردار کرمانشاه و برخی از مسئولین شهری و همچنین استاندار انجام شد، شهرداری تهران قول داد که همکاری لازم را برای ادادمه خدمات داشته باشد.

هاشمی گفت: برهمین اساس و با توجه به بارش‌های احتمالی در روزهای آینده تصمیم گرفته شد دومین محموله شهرداری تهران شامل پتو، نایلون و همچنین کانکس‌های برای حمام مردم زلزله زده استان کرمانشاه ارسال شود.

رئیس شورای شهر تهران بیان کرد: طبق هماهنگی‌های صورت گرفته دومین محموله شهرداری تهران آماده و پیش‌بینی می‌شود طی فردا این محموله ارسال شود.

وی با تاکید بر اینکه کمک‌های شهرداری تهران همچنان ادامه خواهد داشت، گفت: هماهنگی‌هایی نیز با شهرداران مناطق ۴ و ۲۰ تهران صورت گرفته و نیروهایی را در منطقه قصرشیرین جهت خدمت‌رسانی به مردم زلزله این مناطق اعزام کنند.

هاشمی اظهار امیدواری کرد: با همکاری سایر بخش‌ها و نهادها شرایط مناسب‌تری طی روزهای آینده برای مردم زلزله زده استان کرمانشاه فراهم شود.