اروپا در کنار چین و روسیه برجام را حفظ کند/ به تعهداتمان پایبندیم
اروپا در کنار چین و روسیه برجام را حفظ کند/ به تعهداتمان پایبندیم

نماینده ایرانی پارلمان آلمان با انتقاد از خروج آمریکا از توافق هسته ای با ایران تاکید کرد که اروپا در کنار چین و روسیه برای حفظ برجام تلاش کند.  «امید نوری پور» نماینده ایرانی پارلمان آلمان در گفتگو با هانوفریشه سایتونگ ضمن انتقاد از تصمیم رئیس جمهوری آمریکا مبنی بر خروج از توافق هسته ای […]

نماینده ایرانی پارلمان آلمان با انتقاد از خروج آمریکا از توافق هسته ای با ایران تاکید کرد که اروپا در کنار چین و روسیه برای حفظ برجام تلاش کند.

 «امید نوری پور» نماینده ایرانی پارلمان آلمان در گفتگو با هانوفریشه سایتونگ ضمن انتقاد از تصمیم رئیس جمهوری آمریکا مبنی بر خروج از توافق هسته ای با ایران اظهار داشت: ترامپ تصمیم اشتباهی اتخاد کرده است.وی در ادامه افزود: جالب است که کمی پس از توافق هسته ای با ایران بار دیگر اعلام شد که ایران در پی تسلیحات هسته ای است. خوب! اگر چنین بود ما ۸ سال فرصت داشتیم تا چنین ادعایی را ثابت کرده و درباره آن تصمیم گیری کنیم. پس تداوم چنین گمانه زنی هایی صحیح نیست.

نماینده پارلمان آلمان با رد هرگونه احتمال گزینه نظامی علیه ایران گفت: برنامه هسته ای نمی تواند دلیلی بر وقوع گزینه نظامی باشد، آنچه مخاطره آمیز است ساخت تسلیحات هسته ای است.

نوری پور با تاکید بر لزوم حفظ برجام اظهار داشت: اروپا باید در کنار دو کشور چین و روسیه برای بقای برجام تلاش کند. در حال حاضر چشم ایرانی ها به ما اروپایی ها است و ما نیز موظیم تا زمانی که ایران به تعهدات خود پایبند باشد به تعهداتمان پایبند بمانیم.