از زهرا نعمتی برای حضور در بازی های آسیایی حمایت می کنیم
از زهرا نعمتی برای حضور در بازی های آسیایی حمایت می کنیم

رئیس فدراسیون تیروکمان با بیان اینکه اعزام زهرا نعمتی به بازی‎های آسیایی یکی از مصوبات ستاد اعزام است، گفت: در این زمینه حمایت‎های لازم را از وی خواهیم داشت. غلامرضا شعبانی بهار در مورد نشست اخیر خود با زهرا نعمتی و نتیجه آن برای اعزام این کماندار پاراالمپیکی به بازی های آسیایی ۲۰۱۸ اندونزی توضیح […]

رئیس فدراسیون تیروکمان با بیان اینکه اعزام زهرا نعمتی به بازی‎های آسیایی یکی از مصوبات ستاد اعزام است، گفت: در این زمینه حمایت‎های لازم را از وی خواهیم داشت.

غلامرضا شعبانی بهار در مورد نشست اخیر خود با زهرا نعمتی و نتیجه آن برای اعزام این کماندار پاراالمپیکی به بازی های آسیایی ۲۰۱۸ اندونزی توضیح داد.

وی با تأکید بر اینکه زهرا نعمتی از ورزشکاران بنام ایران و جهان است و موفقیت های بی نظیری در کارنامه دارد، خاطرنشان کرد: برای اعزام این کماندار به بازی های آسیایی، حمایت های لازم را از وی خواهیم داشت و تلاش می کنیم تا شرایطی مهیا شود که او بتواند تیم ملی تیر و کمان را در این بازی ها همراهی کند.

وی با یادآوری اینکه فدراسیون تیر و کمان در تلاش برای افزایش تعداد سهمیه بازی های آسیایی است، افزود: این موضوع را از طریق کمیته ملی المپیک و ستاد بازی های آسیایی به طور جدی پیگیری می کنیم. در صورتی که موضوع حل شود و به نتیجه مورد نظر برسیم در خدمت زهرا نعمتی و دیگر کماندارانمان خواهیم بود.

رئیس فدراسیون تیر و کمان با بیان اینکه زهرا نعمتی و اعزام وی به بازی های آسیایی، یکی از مصوبات ستاد اعزام است، خاطرنشان کرد: به این مصوبه احترام می گذاریم چرا که تصمیم گیری برای آن از طرف افرادی گرفته شده که تصمیم گیرنده در کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش هستند. نظر این افراد قابل احترام است اما شخص من یک نظر تحلیلی پیشنهادی دارم که می تواند مکمل این تصمیمات باشد و در نهایت هم به نفع خانواده تیر و کمان تمام خواهد شد.

وی در این مورد گفت: نگاه من به عنوان رئیس فدراسیون تیر و کمان برای اعزام جوانان به بازی های آسیایی است و این پیشنهادی است که آن را مطرح کرده ام.

«یعنی در نظر دارید ترکیب کمانداران ایران در بازی های آسیایی را به طور کامل از ورزشکاران جوان انتخاب کنید. در این صورت تکلیف ورزشکاران باتجربه ای مثل اسماعیل عبادی چه می شود»؟ شعبانی بهار در پاسخ به این پرسش گفت: نه؛ منظور من این نیست. پیشنهاد خود را مطرح کرده ام. با چند نفر از اعضای ستاد هم در این رابطه، صحبت هایی داشته ام. پیگیر این موضوع خواهم بود و در صورت تصمیم گیری آن را اعلام می کنم.