استارت نمایش «هملت و دُن کیشوت»
استارت نمایش «هملت و دُن کیشوت»

گروه بازیگران و عوامل اجرایی نمایش «هملت و دُن کیشوت» به کارگردانی تاجبخش فناییان مشخص شد تا این اثر تمرین های خود را برای اجرا در سالن اصلی تئاتر شهر آغاز کند. تاجبخش فناییان درباره وضعیت تمرین و اجرای نمایش «هملت و دُن کیشوت»،گفت: گروه بازیگران نمایش مشخص شده است و با آماده شدن موسیقی […]

هملت

گروه بازیگران و عوامل اجرایی نمایش «هملت و دُن کیشوت» به کارگردانی تاجبخش فناییان مشخص شد تا این اثر تمرین های خود را برای اجرا در سالن اصلی تئاتر شهر آغاز کند.

تاجبخش فناییان درباره وضعیت تمرین و اجرای نمایش «هملت و دُن کیشوت»،گفت: گروه بازیگران نمایش مشخص شده است و با آماده شدن موسیقی اثر، تمرین های «هملت و دُن کیشوت» را آغاز می کنیم. حدود سه ماه فرصت برای تمرین نمایش در اختیار داریم که البته برای نمایش «هملت و دُن کیشوت» که کار پرحجمی است، زمان کمی است.

وی درباره گروه بازیگران و عوامل اجرایی این اثر نمایشی، افزود: در این نمایش حدود ۳۲ بازیگر حضور دارند. سیامک صفری، بهنام تشکر، جمشید جهانزاده، امیر کربلایی، کاظم بلوچی و تعدادی دیگر از بازیگران در نمایش «هملت و دُن کیشوت» به ایفای نقش می پردازند.

فناییان از سعید ذهنی و خسرو خورشیدی نیز به عنوان آهنگساز و طراح صحنه نمایش «هملت و دُن کیشوت» نام برد.

کارگردان «هملت و دُن کیشوت» درباره زمان و مکان اجرای این اثر نمایشی یادآور شد: قرار است این نمایش را بعد از جشنواره تئاتر فجر در بهمن ماه سال جاری در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر به صحنه ببریم.