استاندار تهران: منشأ انتشار بوی نامطبوع در شهر مشخص نشد
استاندار تهران: منشأ انتشار بوی نامطبوع در شهر مشخص نشد

استاندار تهران در خصوص بوی نامطبوعی که از شب گذشته در حوالی مرکزی تهران استشمام می شود گفت: هیچ منشا مشخصی تا کنون شناسایی نشده است و علت و منبعی مانند مشکل در شبکه فاضلاب یا ترکیدگی لوله گاز و مسائلی از این دست مطرح نیست. به گزارشخبرگزاری صبح اقتصاد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری تهران، انوشیروان […]

استاندار تهران در خصوص بوی نامطبوعی که از شب گذشته در حوالی مرکزی تهران استشمام می شود گفت: هیچ منشا مشخصی تا کنون شناسایی نشده است و علت و منبعی مانند مشکل در شبکه فاضلاب یا ترکیدگی لوله گاز و مسائلی از این دست مطرح نیست.

به گزارشخبرگزاری صبح اقتصاد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری تهران، انوشیروان محسنی بندپی، استاندار تهران صبح امروز(پنجشنبه) با حضور در مرکز تصفیه فاضلاب کارخانجات شهرستان اسلامشهر از این مراکز بازدید و در جریان علل انتشار بوی نامطبوع در مسیر حدفاصل فرودگاه امام(ره) تا پایتخت و راهکارهای رفع آن قرار گرفت. 
 
استاندار تهران در حاشیه این بازدید، ضمن اشاره به ماجرای انتشار بوی نامطبوع شب گذشته در تهران گفت: آنچه از روز گذشته در تهران رخ داد، هیچ منشا مشخصی برای شناسایی منشا تا کنون نداشته و اینکه علل و منبعی مانند مشکل در شبکه فاضلاب یا ترکیدگی لوله گاز و مسائلی از این دست شناسایی نشده است.  
 
وی افزود: احتمال اینکه در این بین مواد شیمیایی مانند مکابتان‌ها به عمد یا سهو در محلی سرازیر شده باشد که این مسئله در دو یا سه ساعت بعدی مرتفع شد.