استاندار تهران: نظارت‌ها برای مقابله با احتکار گوشت تشدید شود
استاندار تهران: نظارت‌ها برای مقابله با احتکار گوشت تشدید شود
استاندار تهران با اشاره به اعلام دادستانی تهران مبنی بر احتمال احتکار گوشت و دام در حاشیه تهران گفت: هیچ موضوعی از دید فرمانداران پنهان نیست و پیش از آن که مراجع دیگر تخلفات را شناسایی کنند آن‌ها نظارت داشته و وضعیت را پیگیری می‌کنند.

انوشیروان محسنی بندپی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در تهران، در مورد اعلام دادستانی تهران مبنی بر احتمال احتکار گوشت و دام در حاشیه تهران اظهار داشت:  هر شخصی که در شرایط کنونی کشور اقلام موردنیاز مردم را احتکار یا  کم‌فروشی کند و یا در بازار دیگری غیر از آنچه قانون مشخص کرده در معرض فروش قرار دهد خلاف قانون عمل کرده است.

وی ادامه داد: قطعاً دادستان به عنوان مدعی‌العموم در چننی شرایطی ورود پیدا می‌کند ضمن اینکه هم استانداری و هم فرمانداران وظیفه دارند نظارت بیشتری بر بازار و نحوه عرضه داشته باشند تا در شرایطی که اقلام پروتئینی مردم با دشواری تأمین می‌شود، مشکلی برای آحاد جامعه ایجاد نشود.

استاندار تهران همچنین با اشاره به نحوه نظارت‌ها در شهرستان‌ها عنوان کرد: فرمانداران به عنوان رؤسای شورای تأمین هر شهرستان بر اوضاع نظارت دارند تا مشکلی پیش نیاید.

محسنی بندپی در پایان با اشاره به لزوم تشدید نظارت‌ها خاطرنشان کرد: هیچ موضوعی از دید فرمانداران پنهان نیست و پیش از آن که مراجع دیگر تخلفات را شناسایی کنند آن‌ها نظارت داشته و وضعیت را پیگیری می‌کنند.

  • منبع خبر : تسنیم