استخدام ۳۰ هزار نفر در ۲۲ دستگاه اجرایی کشور/ ثبت نام در آزمون از امروز
استخدام ۳۰ هزار نفر در ۲۲ دستگاه اجرایی کشور/ ثبت نام در آزمون از امروز
معاون نیروی انسانی سازمان اداری و استخدامی از استخدام ۳۰ هزار و ۲۹۰ نفر در ۲۲ دستگاه اجرایی از طریق آزمون مشترک فراگیر درکشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سید صدرالدین صدری نوش آبادی در مصاحبه با رادیو افزود: بیشترین سهمیه استخدامی با ۱۸ هزار و ۹۳ نفر مربوط به وزارت آموزش و پرورش است.

وی اظهارداشت: وزارت بهداشت، درمان و آموزشکی ۹ هزار و ۴۱۶ سهمیه و سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی با یک هزار و ۲۰۰ نفر سهمیه در رده های دوم و سوم قرار دارند.

معاون نیروی انسانی سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: یک هزار و ۵۸۰ سهمیه استخدام نیز برای ۱۹ دستگاه دیگر در نظر گرفته شده است.

وی در ادامه افزود: نام نویسی برای شرکت در هفتمین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی کشور از روز سوم مهر ماه سال جاری آغاز می شود.

صدری نوش آبادی اظهارداشت: داوطلبان متقاضی شرکت در هفتمین آزمون استخدامی کشور تا دوازدهم مهر ماه سال جاری فرصت دارند با مراجعه به پایگاه اینترنتی www.sanjesh.org نام نویسی کنند.

وی گفت: این مدت و مهلت به هیچ وجه تمدید نخواهد شد.

معاون نیروی انسانی سازمان اداری و استخدامی کشوردر ادامه از تمامی داوطلبان خواست ثبت نام خود را به روزهای آخر موکول نکنند.

وی افزود: حداقل و حداکثر سن برای شرکت در آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی به ترتیب ۲۰ و ۴۵ سال است.

صدری نوش آبادی اظهارداشت: سن دارندگان مدارک تحصیلی دیپلم ۲۵ سال، فوق دیپلم ۳۰ سال، لیسانس ۳۵ سال، فوق لیسانس ۴۰ سال و دکتری ۴۵ سال در دفترچه آزمون قید شده است.

وی تصریح کرد: این آزمون ۳۰ آبان ماه سال جاری بصورت سراسری در کشور برگزار خواهد شد.

معاون نیروی انسانی سازمان اداری و استخدامی کشور یادآور شد: سهمیه های قانونی در هفتمین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی برای ایثارگران و معلولان به ترتیب ۳۰ و ۳ درصد در نظر گرفته شده که باید بطور حتم رعایت شود.