استعدادهای عصرجدید کنسرت می‌دهند
استعدادهای عصرجدید کنسرت می‌دهند
برادران هنرمند کردستانی که در اولین فصل از برنامه تلویزیونی «عصرجدید» مورد توجه مخاطبان قرار گرفتند، ۲۶ دی ماه کنسرتی را در شهر هشتگرد برگزار می کنند.

به گزارش واحد فرهنگی خبرگزاری صبح اقتصاد  کارزان و باسط قاسمی دو برادر خواننده‌ای که در اولین فصل از برنامه تلویزیونی «عصرجدید» مورد توجه مخاطبان قرار گرفتند، ۲۶ دی ماه کنسرتی را در شهر هشتگرد برگزار می‌کنند.” استعدادهای عصر جدید کنسرت می‌دهند”

طبق برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته این دو برادر روز پنجشنبه ۲۶ دی ماه ساعت ۲۱ تازه ترین کنسرت خود را در تالار همایش ۹ دی شهر هشتگرد برگزار می‌کنند. این در حالی است که قیمت بلیت کنسرت این دو هنرمند بین ۵۰ تا ۱۰۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است.

برگزاری کنسرت این دو هنرمند که پس از حضور در فصل اول برنامه عصرجدید به شهرت زیادی دست پیدا کردند، در شرایطی است که هنوز تهیه‌کننده و مدیربرنامه مشخصی به صورت رسمی برای این دو برادر معرفی نشده است. این در حالی است که شنیده شده طی ماه‌های گذشته تعدادی از تهیه‌کنندگان عرصه‌های مختلف موسیقی، با ارائه پیشنهاداتی هنگفت به برخی از استعدادهای برنامه‌های تلویزیونی از شهرت آنها در برگزاری برنامه‌ها و مراسم مختلف بهره‌برداری می‌کنند.هنوز از میزان دستمزدها و جزییات انعقاد قرارداد با این هنرمندان اطلاع چندان دقیقی در دست نیست.

کارزان و عبدالباسط قاسمی از جمله هنرمندانی هستند که پیش از ورود به دنیای خوانندگی در پیشه آرایشگری و رانندگی فعالیت می‌کردند. این دو برادر صدای خود را اولین بار در فصل اول برنامه عصر جدید به مخاطبان ارائه کردند. این دو برادر در این برنامه پرطرفدار بود که بعد از دریافت کارت طلایی از آریا عظیمی‌نژاد، به مرحله دوم هم رسیدند و اجرایشان در این مرحله نیز با اقبال مواجه شد.

بعد از پخش نخستین حضور آنها در برنامه بود که هم وطنان کرد زبان با جمعیتی بالغ بر ۴ هزار نفر از اجرای زنده این دو برادر در سنندج استقبال کرده و فصل تازه‌ای از فعالیت‌های هنری آنها را رقم  زدند.

در فصل اول این برنامه شرکت کنندگان می‌توانند در رشته‌های هنری ورزشی و سرگرمی شرکت کنند. برنامه عصر جدید استعدادهای مختلفی از سراسر ایران را جذب می‌کند تا به نوعی این افراد استعداد خود را در معرض نمایش عموم قرار دهند. اعمال آنها شامل خوانندگی، کمدی، شعبده بازی و … می‌باشد. هر شرکت کننده تلاش می‌کند تا با نمایش زندهٔ استعداد خود داوران حاضر را تحت تأثیر قرار دهد – داوران فعلی امین حیایی، رؤیا نونهالی، آریا عظیمی‌نژاد و سید بشیر حسینی هستند – کسانی که با رأی خود و رأی مردم استعدادها را برای رسیدن به فینال و بردن جایزه به رقابت با دیگر استعدادها می‌کشانند.

  • منبع خبر : مهر