جمهوری اسلامی ایران توانسته در این سالها از خود مقاومت و استقامت نشان دهد
جمهوری اسلامی ایران توانسته در این سالها از خود مقاومت و استقامت نشان دهد

وزیر کشور گفت: دشمنان ایران اسلامی وقتی نتوانستند از طریق جنگ و تحریم، وارد عمل شوند، روی موضوعات اجتماعی و اقتصادی سرمایه گذاری می کنند تا از این طریق به اهداف پلید خود دست یابند.  عبدالرضا رحمانی فضلی در جمع مردم هرمز بیان کرد: رهبر انقلاب اسلامی با درک توطئه های دشمن و نامگذاری امسال […]

وزیر کشور گفت: دشمنان ایران اسلامی وقتی نتوانستند از طریق جنگ و تحریم، وارد عمل شوند، روی موضوعات اجتماعی و اقتصادی سرمایه گذاری می کنند تا از این طریق به اهداف پلید خود دست یابند.

 عبدالرضا رحمانی فضلی در جمع مردم هرمز بیان کرد: رهبر انقلاب اسلامی با درک توطئه های دشمن و نامگذاری امسال به نام اقتصاد مقاومتی، عزم همه نیروها را برای بهبود اقتصاد خواستار شدند.

وی با توجه به ظرفیت های فراوان هرمزگان از جمله ترانزیت دریایی، سواحل گسترده و آب و هوایی مناسب در فصول سرد، علاقمندان فراوانی را جهت سرمایه گذاری به خود جلب می کند.

وزیر کشور تاکید کرد: هیچ بهانه ای برای توسعه نیافتگی هرمزگان وجود ندارد و مسوولین باید با کمک مردم دین خود را به اسلام و انقلاب ادا کنند.

وی پیشرفت های جمهوری اسلامی در بخش های مختلف را با توجه به مستقل بودن آن خیره کننده دانست و افزود: نقش جمهوری اسلامی در معادلات منطقه ای غیر قابل انکار است.

رحمانی فضلی رشد قابل ملاحظه ایران در بخش های علمی را نشات گرفته از باور خواستن و حرکت در مسیر شعار ” استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی” دانست.

وی اعلام کرد: ما میراثدار شهدا هستیم و در ۳۹ سال گذشته نشان دادیم که استقلال کشور ناگسستنی است.

وزیر کشور گفت: جمهوری اسلامی ایران توانسته در این سالها از خود مقاومت و استقامت نشان دهد.