استقلال – ماشین‌سازی؛ مصاف قربانیان ضربات پنالتی
استقلال – ماشین‌سازی؛ مصاف قربانیان ضربات پنالتی

در تک دیدار امروز از هفته یازدهم لیگ برتر، استقلال تهران در تبریز با ماشین سازی دیدار می‌کند تا در صورت پیروزی در این دیدار از بحران عبور کند.  از هفته یازدهم لیگ برتر امروز یک بازی در تبریز برگزار می‌شود که طی آن آبی پوشان تهران به مصاف سبز پوشان آذربایجان می‌روند. دو تیم […]

در تک دیدار امروز از هفته یازدهم لیگ برتر، استقلال تهران در تبریز با ماشین سازی دیدار می‌کند تا در صورت پیروزی در این دیدار از بحران عبور کند.

 از هفته یازدهم لیگ برتر امروز یک بازی در تبریز برگزار می‌شود که طی آن آبی پوشان تهران به مصاف سبز پوشان آذربایجان می‌روند. دو تیم قدیمی استقلال و ماشین سازی که در تاریخ فوتبال ایران تقابل‌های زیادی با هم داشتند، امروز برگزار کننده تنها دیدار هفته یازدهم هستند و هر کدام از این دو تیم با انگیزه‌های مختلف به دنبال پیروزی از این بازی هستند.

دو تیم در حالی باید در این دیدار یکدیگر را ملاقات کنند که آبی پوشان با ۱۴ امتیاز در رده هفتم و سبز پوشان با ۱۰ امتیاز در رده دوازدهم جدول جای دارند. هر دو تیم به تازگی در جام حذفی مقابل حریفان خود شکست خورده و از گردونه این رقابتها کنار رفته‌اند. ضمن این که هر دو تیم به حکم ضربات بی رحم پنالتی و در شرایط میزبانی مغلوب حریفان خود شده‌اند. استقلال مقابل سایپا و ماشین سازی نیز مقابل داماش گیلان در ضربات پنالتی مغلوب شدند.

جام حذفی برای ماشین سازی گران تمام شد چرا که مهاجری هم از این مسابقات حذف شد و هم تعدادی از بازیکنانش را به دلیل مصدومیت از دست داد تا دست او مقابل استقلال در این بازی حساس زیاد باز نباشد.

احمد زنده روح، پیمان بابایی، محسن یوسفی، مصطفی سالاری و فرید بهزاد کریمی بازیکنان ماشین سازی هستند که در دیدار با داماش مصدوم شدند و حضور  آنها مقابل استقلال در هاله ابهام قرار دارد. همچنان رضا خالقی فر مهاجم با تجربه ماشین سازی با ۴ گل زده خطرناک ترین بازیکن تیم میزبان است.

استقلال که به دلیل نتایج اخیرش درگیر حاشیه‌هایی شده، برای عبور از این حاشیه‌ها و رد کردن خط قرمز بحران به پیروزی در این بازی نیاز دارد. شاگردان شفر در این فصل در بازیهای خارج از خانه به مراتب بهتر از بازیهای خانگی نتیجه گرفته‌اند و امیدوارند در این بازی خارج از خانه هم نتیجه هر سه امتیاز بازی را به دست آورند.

در تیم استقلال فقط یک بازیکن است که در این فصل بیشتر از یک گل به ثمر رسانده و آن بازیکن هم یک مدافع ملی پوش به اسم وریا غفوری است که با ۳ گل، بهترین گلزن این تیم است.

دیدار دو تیم استقلال و ماشین سازی امروز و از ساعت ۱۵ در تبریز برگزار می‌شود. قضاوت این دیدار بر عهده وحید کاظمی است و محمدرضا منصوری به همراه محسن سلطانی او را در این قضاوت همراهی می‌کنند.