استقلال ۰-۰ ماشین سازی: نه! این استقلال زور ندارد
استقلال ۰-۰ ماشین سازی: نه! این استقلال زور ندارد

تیم فوتبال استقلال که در هفته های اخیر نتایج مورد رضایت هوادارانش را کسب نکرده است، در هفته یازدهم لیگ برتر برابر تیم انتهای جدولی ماشین سازی متوقف شد اما یک پله صعود کرد. هفته یازدهم از هجدهمین دوره رقابتهای لیگ برتر از ساعت ۱۵ امروز دوشنبه با دیدار تیم های ماشین سازی و استقلال […]

تیم فوتبال استقلال که در هفته های اخیر نتایج مورد رضایت هوادارانش را کسب نکرده است، در هفته یازدهم لیگ برتر برابر تیم انتهای جدولی ماشین سازی متوقف شد اما یک پله صعود کرد.

هفته یازدهم از هجدهمین دوره رقابتهای لیگ برتر از ساعت ۱۵ امروز دوشنبه با دیدار تیم های ماشین سازی و استقلال در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز پیگیری شد که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

شروع این دیدار با حملات میزبان همراه بود و این تیم توسط رضا خالقی فر دو بار با شوت هایی محکم دروازه رحمتی را تهدید کرد اما ضربات او راه به دروازه استقلال پیدا نکرد.

بعد از این حملات استقلال در دقیقه ۱۸ توسط مهدی قائدی صاحب یک موقعیت خوب درون محوطه جریمه شد که ضربه محکم او را دروازه بان ماشین سازی دفع کرد.

در ادامه بازی افت کرد و استقلال نماش قابل قبولی نداشت. ضمن اینکه علی کریمی در اواسط نیمه اول به دلیل مصدومیت از زمین بیرون رفت.

شاگردان شفر در دو دقیقه وقت اضافه نیمه اول چند کرنر روی دروازه ماشین سازی ارسال کردند اما نتوانستند خطری روی دروازه ایجاد کنند.

در نیمه دوم شفر با به میدان فرستادن جابر انصاری جان تازه ای به تیمش داد و ثمره آن موقعیت های خوبی بود که نصیب استقلال شد. این تیم در دقیقه ۶۶ می توانست دروازه ماشین سازی را باز کند اما مدافعان حریف در چند مرحله مقابل توپ ایستادند.

در دقایق پایانی شفر با بیرون کشیدن صیادمنش و به میدان فرستادن تیموری تلاش کرد نتیجه را تغییر دهد اما حملات کم رمق این تیم کارساز نبود و آبی های تهران به ششمین تساوی فصل خود دست پیدا کردند.

استقلال با این تساوی ۱۶ امتیازی شد و به رده ششم صعود کرد. ماشین سازی هم ۱۱ امتیازی شد.