استیون اسپیلبرگ و اپرا وینفری نسخه موزیکال «رنگ ارغوانی» را می‌سازند
استیون اسپیلبرگ و اپرا وینفری نسخه موزیکال «رنگ ارغوانی» را می‌سازند

 «رنگ ارغوانی» فیلم تحسین شده استیون اسپیلبرگ در دهه ۱۹۸۰ بازسازی می‌شود، اما این بار در قالب یک فیلم موزیکال. اسپیلبرگ و اپرا وینفری مجری و بازیگر مشهور قصد دارند نسخه جدید این فیلم را برای برادران وارنر تهیه کنند. به گزارش واحد فرهنگی خبرگزاری صبح اقتصاد نسخه جدید ۳۶ سال بعد از رمان مشهور و […]

 «رنگ ارغوانی» فیلم تحسین شده استیون اسپیلبرگ در دهه ۱۹۸۰ بازسازی می‌شود، اما این بار در قالب یک فیلم موزیکال. اسپیلبرگ و اپرا وینفری مجری و بازیگر مشهور قصد دارند نسخه جدید این فیلم را برای برادران وارنر تهیه کنند.

به گزارش واحد فرهنگی خبرگزاری صبح اقتصاد نسخه جدید ۳۶ سال بعد از رمان مشهور و برنده جایزه پولیتزر آلیس واکر ساخته می‌شود‌. اسپیلبرگ در سال ۱۹۸۵ این رمان را به فیلم برگرداند که نامزد ۱۱ اسکار شد، اما یک جایزه هم نبرد.

داستان فیلم درباره سلی زنی در جنوب آمریکا در اوایل قرن بیستم است که مورد سوءاستفاده پدر و شوهرش قرار می‌گیرد. وودی گلدبرگ نقش سلی را در فیلم اسپیلبرگ بازی کرد و نامزد اسکار شد. این فیلم همچنین اولین تجربه بازیگری اپرا وینفری بود.

نسخه موزیکال «رنگ ارغوانی» در سال ۲۰۰۵ در برادوی روی صحنه رفت و نامزد ۱۱ جایزه تونی شد. فیلم موزیکالی که اسپیلبرگ و وینفری تهیه خواهند کرد هنوز در مراحل ابتدایی است و کارگردان، نویسنده و بازیگرانش مشخص نشده‌اند./منبع iCinema