اسماعیلی گل‌سازترین بازیکن آسیایی و دومین گل‌ساز برتر استقلال
اسماعیلی گل‌سازترین بازیکن آسیایی و دومین گل‌ساز برتر استقلال

با پاس گلی که فرشید اسماعیلی در دقیقه چهارم بازی با الریان به سرور جباروف داد، این بازیکن به عنوان بهترین پاسور آسیایی آبی پوشان رسید. فرشید اسماعیلی یکی از بازیکنانی است که در دو فصل گذشته حضور در پست‌های متفاوتی را برای استقلالی‌ها تجربه کرده است تا به نوعی نقش «آچار فرانسه» را برای […]

با پاس گلی که فرشید اسماعیلی در دقیقه چهارم بازی با الریان به سرور جباروف داد، این بازیکن به عنوان بهترین پاسور آسیایی آبی پوشان رسید.

فرشید اسماعیلی یکی از بازیکنانی است که در دو فصل گذشته حضور در پست‌های متفاوتی را برای استقلالی‌ها تجربه کرده است تا به نوعی نقش «آچار فرانسه» را برای پرویز مظلومی، علیرضا منصوریان و حالا وینفرد شفر بازی کرده باشد. این بازیکن اما در هر پستی که بازی کرده یکی از بهترین پاسورهای آبی پوشان بوده است.

فرشید اسماعیلی با ۴ پاس گل در لیگ قهرمانان آسیا گل‌سازترین بازیکن استقلال در این مسابقات است تا از بازیکنان ارزشمند آبی پوشان در لیگ قهرمانان آسیا باشد. اسماعیلی در حالی گل‌سازترین بازیکن آسیایی آبی پوشان است که در بازی نخست این تیم در این مسابقات مقابل الهلال حضور نداشت و ۴ پاس گل حاصل حضور وی در ۴ دیدار این تیم است.

در حالی فرشید اسماعیلی با ۴ پاس گل در ۴ بازی گل‌سازترین بازیکن آسیایی آبی پوشان است که این عنوان در لیگ برتر به داریوش شجاعیان با ۴ پاس گل تعلق می‌گیرد. در لیگ برتر هم فرشید اسماعیلی با ۳ پاس گل بعد از شجاعیان دومین گل‌ساز برتر تیم استقلال است.