اسکی بازهای ایرانی راهی المپیک زمستانی ۲۰۱۸‌می شوند
اسکی بازهای ایرانی راهی المپیک زمستانی ۲۰۱۸‌می شوند

در پایان رقابت انتخابی برای کسب سهمیه المپیک زمستانی ۲۰۱۸ در رشته آلپاین بانوان فروغ عباسی موفق شد عاطفه احمدی را شکست دهد. ترکیب تیم‌ملی اسکی ایران برای حضور در المپیک زمستانی ۲۰۱۸ مشخص شد و قرار است ایران با چهار نماینده در این رقابت ها شرکت کند. پیش از این محمد کیا دربند سری […]

در پایان رقابت انتخابی برای کسب سهمیه المپیک زمستانی ۲۰۱۸ در رشته آلپاین بانوان فروغ عباسی موفق شد عاطفه احمدی را شکست دهد.

ترکیب تیم‌ملی اسکی ایران برای حضور در المپیک زمستانی ۲۰۱۸ مشخص شد و قرار است ایران با چهار نماینده در این رقابت ها شرکت کند.
پیش از این محمد کیا دربند سری در رشته آلپاین، سید ستار صید و سمانه بیرامی باهر در رشته  کراس کانتری موفق به کسب سهمیه المپیک شده بودند و تکلیف تنها اسکی باز باقی مانده در رشته آلپاین بانوان امروز معلوم شد که فروغ عباسی موفق به کسب سهمیه المپیک شد.
صبح امروز(پنج شنبه) رقابت انتخابی بین فروغ عباسی و عاطفه احمدی دو عضو تیم‌ ملی اسکی آلپاین بانوان ایران برای کسب سهمیه حضور در المپیک زمستانی ۲۰۱۸ کره‌حنوبی برگزار شد که در پایان فروغ عباسی گوی سبقت را از رقیب ۱۷ ساله اش ربود و توانست با پشت سرگذاشتن احمدی بلیط سفر به پیونگ چانگ را کسب کند.
رقابت های المپیک‌زمستانی ۲۰۱۸ از بیستم بهمن ماه تا دهم اسفند به میزبانی شهر پیونگ چانگ‌کره جنوبی برگزار می شود و تیم‌ملی اسکی ایران با ترکیب محمد کیادربندسری و فروغ عباسی در رسته آلپاین و سید ستار صید و سمانه بیرامی باهر در رشته کراس کانتری مردان عازم این رقابت ها می شود.