اصلاح‌طلبان می‌خواهند با حاشیه‌سازی ناکارآمدی خود را پنهان کنند
اصلاح‌طلبان می‌خواهند با حاشیه‌سازی ناکارآمدی خود را پنهان کنند
عضو شورای مرکزی فراکسیون ولایی گفت: اصلاح‌طلبان کارنامه خوبی در دولت‌های یازدهم و دوازدهم و در مجلس دهم نداشتند، لذا تلاش دارند تک ماده کنند و با حاشیه‌سازی ناکارآمدی خود را پنهان کنند.

به گزارش واحد سیاسی خبرگزاری صبح اقتصاد جبار کوچکی نژاد با بیان اینکه فراکسیون امید از فراکسیون‌های سیاسی مجلس شورای اسلامی است و اصلاح‌طلبان از طریق این فراکسیون در مجلس امور سیاسی را پیگیری می کنند، گفت: در مجلس دهم  فراکسیون امید کارنامه موفقی نداشت.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: به دلیل همین ضعف، فراکسیون مستقلان که ما به آنها وابستگان می‌گوییم از فراکسیون امید جدا شدند.

عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی گفت: فراکسیون امید باید پاسخگوی وعده‌های اصلاح طلبان و رئیس‌جمهور به مردم باشد. اصلاح‌طلبان کارنامه خوبی در دولت های یازدهم و دوازدهم و در مجلس دهم نداشتند، لذا تلاش دارند تک ماده کنند و با فرافکنی و حاشیه سازی ناکارآمدی خود را پنهان نمایند.

وی تأکید کرد: اصلاح طلبان و فراکسیون امید باید روش خود را برای جلب اعتماد و نظر مردم تغییر دهند. مردم امروز با مشکلات اقتصادی و معیشتی دست و پنجه نرم می کنند و منتظر ارائه طرح ها و لوایحی برای پرداخت عادلانه یارانه کالاهای اساسی هستند.

  • منبع خبر : مهرنیوز