تظاهرات در اعتراض به فساد مالی نتانیاهو ادامه دارد
تظاهرات در اعتراض به فساد مالی نتانیاهو ادامه دارد

هزاران نفر با برپایی تظاهرات در شهر تل آویو نسبت به اتهامات فساد مالی علیه نخست وزیر اسرائیل اعتراض کردند. به نقل از خبرگزاری آناتولی، برای سومین هفته متوالی تظاهرات در شهر تل آویو در اعتراض به مفاسد مالی بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی برپا شده است. این تظاهرات روز شنبه برگزار شد و هزاران […]

هزاران نفر با برپایی تظاهرات در شهر تل آویو نسبت به اتهامات فساد مالی علیه نخست وزیر اسرائیل اعتراض کردند.

به نقل از خبرگزاری آناتولی، برای سومین هفته متوالی تظاهرات در شهر تل آویو در اعتراض به مفاسد مالی بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی برپا شده است. این تظاهرات روز شنبه برگزار شد و هزاران نفر در آن شرکت داشتند.

تظاهرات کنندگان شعارهایی را علیه نتانیاهو سردادند. نتانیاهو روز پنجشنبه برای هفتمین بار توسط پلیس اسرائیل مورد بازجویی قرار گرفته است.

نتانیاهو برای چند ساعت در محل زندگی اش در شهر بیت المقدس مورد بازجویی قرار گرفت. این بازجویی ها در ادامه تحقیقات مربوط به پرونده های فساد مالی انجام شده است.

نخست وزیر اسرائیل متهم به مشارکت در دو پرونده فساد مالی است. پرونده نخست مربوط به دریافت هدایای گران قیمت و لوکس از ثروتمندان و تجار بزرگ است و پرونده دوم نیز شامل رایزنی و مذاکره با یک روزنامه صهیونیستی برای پوشش بهتر اخبار مربوط به کابینه اسرائیل در مقابل اعمال محدودیت برای سایر رسانه های خبری بوده است.

نتانیاهو کلیه اتهامات مطرح شده را رد کرده است. سارا همسر نخست وزیر اسرائیل نیز در خصوص پرونده های فساد مالی مورد بازجویی قرار گرفته است.