اعتراف نماینده  پارلمان صهیونیست به پیروزی جهاد اسلامی فلسطین
اعتراف نماینده  پارلمان صهیونیست به پیروزی جهاد اسلامی فلسطین
یک عضو کنست(پارلمان) رژیم صهیوینستی تاکید کرد جنبش جهاد اسلامی، تصویر پیروزی را با گروگان گرفتن ما به مدت سه روز نشان داد .

اعتراف نماینده صهیونیست به پیروزی جهاد اسلامی فلسطین در نبرد تمام عیار با اشغالگران

یک عضو کنست(پارلمان) رژیم صهیوینستی تاکید کرد جنبش جهاد اسلامی، تصویر پیروزی را با گروگان گرفتن ما به مدت سه روز نشان داد .

به گزارش خبرگزاری صبح اقتصاد، به نقل از رسانه‌های رژیم صهیونیستی،‌عوفر شیلح عضو کنست(پارلمان) رژیم صهیونیستی امروز پنجشنبه به پیروزی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در نبرد تمام عیار با اشغالگران اعتراف کرد.

وی اذعان کرد جنبش جهاد اسلامی با فلج کردن کار و فعالیت در تل‌آویو، تصویر پیروزی را به نمایش گذاشت.

این عضو کنست رژیم صهیونیستی ساعاتی پس از اعلام آتش بس میان اشغالگران و جنبش جهاد اسلامی که با تسلیم شدن متجاوزان صهیونیست در برابر شروط این جنبش مقاومت همراه شد، تاکید کرد جنبش جهاد اسلامی، به مدت سه روز ما را به گروگان گرفت.

یک تحلیلگر صهیونیست نیز گفت : همه گروه‌ها به نام جهاد اسلامی،ما را هدف قرار می‌دهند.  گال پرگر تحلیلگر صهیونیست تاکید کرد اسرائیل با هدف قرار دادن بهاء ابوالعطا فرمانده گردان‌های قدس اشتباه بزرگی مرتکب شد.

وی افزود اشتباه اسرائیل این بار، این بود که هدف مشخصی را در رویارویی موجود تعیین کرد و آن جهاد اسلامی بود، در حالی که حماس از این اشتباه بهره برداری کرد تا در پشت پرده هر کاری را که بخواهد انجام دهد.

این تحلیلگر صهیونیست گفت در حال حاضر همه گروه‌های فلسطینی به نام جهاد اسلامی، ما را هدف قرار می‌دهند، آنها درباره هدف قرار دادن ما به توافق رسیده‌اند، و نتانیاهو در این زمینه مقصر است.

کانال سیزدهم تلویزیون رژیم صهیونیستی شامگاه چهارشنبه در گزارشی اعلام کرد که تعداد موشک‌های شلیک شده از سمت نوار غزه به سمت شهرک‌های(صهیونیست‌نشین) اطراف نوار غزه از بامداد سه شنبه به ۴۵۰ موشک رسیده است.

این رسانه افزود ارتش اسرائیل، حدود ۱۵۰ موشک را از ساعت صبح چهارشنبه رصد کرده بود که بیشتر آنها بر مناطق اطراف غزه به ویژه شهرک اشکول در جنوب نوار غزه متمرکز بود که ۷۰ موشک به این شهرک شلیک شد.