اعلام آمادگی چند کشور برای بازی با تیم امید
اعلام آمادگی چند کشور برای بازی با تیم امید

چند کشور برای برگزاری بازی دوستانه با تیم امید ایران اعلام آمادگی کردند. به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، اردوی آماده سازی تیم‌ فوتبال امید ایران به تشخیص کادر فنی روز گذشته به پایان رسید و اردوی بعدی این تیم از ۲۵ آبان جهت انجام مسابقه دوستانه با عمان […]

چند کشور برای برگزاری بازی دوستانه با تیم امید ایران اعلام آمادگی کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، اردوی آماده سازی تیم‌ فوتبال امید ایران به تشخیص کادر فنی روز گذشته به پایان رسید و اردوی بعدی این تیم از ۲۵ آبان جهت انجام مسابقه دوستانه با عمان آغاز می‌شود.

‌بهزاد آزاد مدیر اجرایی تیم امید با بیان این مطلب، گفت: طبق اعلام کادر فنی قرار بود اردوی تیم ملی فوتبال امید تا روز ۲۴ مهر ادامه داشته باشد اما حمید استیلی و زلاتکو کرانچار ترجیح دادند روز گذشته پایان اردو را اعلام کنند. بر این اساس اسامی نفراتی که برای حضور در اردوی بعدی انتخاب خواهند شد پیش از تاریخ ۲۵ آبان اعلام می‌شود و از همین تاریخ اردوی آماده‌سازی بعدی تیم امید برای انجام مسابقه دوستانه برابر تیم المپیک عمان آغاز خواهد شد. قرار است این بازی روز ۲۹ آبان در مسقط برگزار شود.

مدیر اجرایی تیم فوتبال امید ایران همچنین، گفت: تمام تلاش مجموعه فدراسیون فوتبال در راستای برگزاری یک اردوی مفید انجام شد و رایزنی‌ها برای برنامه ریزی و تدوین بازی های آتی همچنین اردوهای تدارکاتی مورد نیاز ادامه دارد. همچنین باید بگویم تا کنون به نتایج خوبی رسیده‌ایم و برخی از کشورها برای انجام بازی تدارکاتی با تیم امید ایران اعلام آمادگی کرده‌اند. امیدواریم بعد از بازی با عمان که می تواند یک مسابقه مفید برای تیم ما باشد بازی های تدارکاتی دیگری را نیز مقابل تیم‌های قدرتمند آسیایی در نظر بگیریم تا با نظر کادر فنی پیش از آغاز مسابقات مقدماتی المپیک از فرصت فیفا دی به خوبی استفاده شود.