برگزاری افتتاحیه هفتمین دوسالانه مجسمه سازی تهران
برگزاری افتتاحیه هفتمین دوسالانه مجسمه سازی تهران

افتتاحیه هفتمین دوسالانه مجسمه سازی تهران ۱۴ شهریورماه ساعت ۱۸در موزه هنرهای معاصر تهران برگزار می شود.  به گزارش روابط عمومی هفتمین دوسالانه مجسمه سازی تهران، افتتاحیه این دوسالانه با حضور هنرمندان و مسئولان ساعت ۱۸ سه شنبه ۱۴ شهریورماه در موزه هنرهای معاصر تهران برگزار می شود و نمایشگاه دوسالانه گشایش می یابد. در […]

مجسمه

افتتاحیه هفتمین دوسالانه مجسمه سازی تهران ۱۴ شهریورماه ساعت ۱۸در موزه هنرهای معاصر تهران برگزار می شود.

 به گزارش روابط عمومی هفتمین دوسالانه مجسمه سازی تهران، افتتاحیه این دوسالانه با حضور هنرمندان و مسئولان ساعت ۱۸ سه شنبه ۱۴ شهریورماه در موزه هنرهای معاصر تهران برگزار می شود و نمایشگاه دوسالانه گشایش می یابد.

در این دوسالانه که با تم وضعیت برگزار می شود ۷۷ اثر در بخش رقابتی به نمایش گذاشته می شود و۱۷ اثر در بخش هنرمندان مدعو از حسین والا منش، عباس اکبری، ملک دادیار گروسیان، محمدحسین عماد، زنده یاد بیژن نعمتی شریف، پویا آریان پور، محمودبخشی، بهروز حشمت، شهریار حاتمی، همایون عسکری، فرهاد فزونی، کامبیز صبری، نادر قشقایی، بهداد لاهوتی، امیر معبد، محمود محرومی و احمد نادعلیان نیز در این دوسالانه به نمایش در می آید.
هفتمین دوسالانه مجسمه­سازی تهران با تم “وضعیت” با حمایت دفتر هنرهای تجسمی و با همکاری انجمن هنرمندان مجسمه ساز ایرن و موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر ۱۴ شهریور تا ۲۲ مهرماه در موزه­ی هنرهای معاصرتهران برگزار می شود.