افتتاح شعبه بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان سمنان
افتتاح شعبه بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان سمنان
شعبه میدان جمهوری (کد ۴۴۰۵) بانک قرض الحسنه مهر ایران در شهرستان شاهرود استان سمنان با حضور توکلی عضو هيات مديره، امام جمعه شهرستان، فرمانده نيروي انتظامي، رئيس و اعضاي شوراي شهر، معاون فرماندار و جمعي از مديران ادارات و مشتريان افتتاح شد.

افتتاح شعبه بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان سمنان

به گزارش پایگاه خبری صبح اقتصاد، شعبه میدان جمهوری (کد ۴۴۰۵) بانک قرض الحسنه مهر ایران در شهرستان شاهرود استان سمنان با حضور توکلی عضو هيات مديره، امام جمعه شهرستان، فرمانده نيروي انتظامي، رئيس و اعضاي شوراي شهر، معاون فرماندار و جمعي از مديران ادارات و مشتريان افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، در راستای تکریم هرچه بيشتر و ارائه خدمات مطلوب به مردم شريف شهرستان شاهرود و پس از بازسازي و تجهيز شعبه، آيين افتتاح آن با حضور توکلي عضو هيات مديره و مسئولين اجرايي شهرستان برگزار شد.

در این مراسم توکلی با اشاره به جایگاه این شعبه در کشور بيان داشت: با توجه به اقبال مردم اين شهرستان به امر خداپسندانه قرض الحسنه و سهم درصد شهرستان از ميزان منابع قرض الحسنه مي توان آينده اي درخشان را براي اين شعبه تصور نمود.

وی با اشاره به آمار تسهیلات پرداختی در بخش اشتغال، ازدواج، اشتغالزایي بانوان سرپرست خانوار، اشتغال زندانيان، درمان و غيره و همچنين حجم پايين مطالبات و ميزان کفايت سرمايه ۱۸ درصدي بانک قرض الحسنه مهرا يران، عملکرد بانک در شبكه بانكي را بسيار مطلوب دانست.

سلیمان توکلی با اشاره به راه اندازی سامانه میعاد(مديريت يکپارچه عمليات اجرايي ديجيتال)در بانک قرض الحسنه ايران بعنوان اولين بانک مجري اين طرح در كشور گفت: سامانه ميعاد خدمتي ويژه براي مشتريان مي باشد كه به موجب آن تمام عمليات بانكي از مرحله ي افتتاح حساب تا بايگاني اسناد بدون نياز به كاغذ و صورت تمام الكترونيكي انجام مي شود.

در ادامه این سفر نیز از شعب بلوار گرمسار، بلوار ۱۷ شهریور، شهداء، بلوار قدس و دامغان بازدید و با تخصيص پاداش از عملکرد همکاران شعب متبوع تقدير بعمل آورد.